عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد انفصال أحمد سعد عن علياء بسيوني.. سمية الخشاب وريم البارودي تريند تويتر

سمية الخشاب وريم
سمية الخشاب وريم البارودي

تصدرت النجمة سمية الخشاب والفنانة ريم البارودي تريند موقع التدوينات القصيرة “تويتر”، وذلك بعد جدل انفصال المطرب أحمد سعد عن زوجته علياء بسيوني، والذي أعلنت عنه زوجته في مساء أمس الثلاثاء.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تفاصيل تصدر سمية الخشاب وريم البارودي تريند تويتر

سمية الخشاب وريم البارودي تريند تويتر

ويأتي تصدر سمية الخشاب وريم البارودي تريند تويتر بسبب رغبة الجمهور في معرفة رد فعلهم بعدما أعلنت علياء بسيوني انفصالها عن أحمد سعد، رغم محاولتها في جعل منه شخصية جديدة وانجاب منه ابنتين، لكن لم يخرج الثنائي لتعلقا على هذا الانفصال حتى الأن.

وكانت قد كتبت علياء بسيوني عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: تم الطلاق بيني وبين أحمد من شوية بناءً على رغبته.. حابة أشكر أحمد جدًا على أصله الغير طيب ومعدنه السئ وحابه اقوله شكرًا على قرارك اللحظي الغير موفق في خراب بيتنا وتدمير أسرتنا الجميلة، اللي أنا حقيقي تعبت فيها لوحدي تمامًا وحاولت وعديت بمواقف مفيش حد في مكاني يقبلها عشان الأسرة دي.

أكبر شكر على المقلب اللي خدته.. علياء بسيوني تفتح النار على أحمد سعد

وتابعت: وعشان المشوار اللي أنا ابتديته ومكنتش حابه إنه ينتهي.. شكرًا على توقيتك الجميل وأنا قاعدة ببنتي 3 أيام  وأنت مش عارف حاجة عشان مشغول في الساحل وخروجات وبعدها شغلك، أكبر شكر على المقلب اللي أنا أخدته في العلاقة دي واللي كنت فاهمه إن ليها قيمة ببني وبضحي وبتنازل عشانها وانت طلعتها ولا تسوى وربنا معايا أنا وبناتي في اللي جاي وينتقم منك ويديلك على قد كل حاجة حصلت.

بسمة وهبة تلوم أحمد سعد

وخرجت الإعلامية بسمة وهبة لـ تعلق على هذا الانفصال، حيث لامت أحمد سعد وقالت: أنت معروف منذ زمن، ولكن لا تنكر أن نجوميتك زادت واختلفت بفضل الله عز وجل وزوجتك علياء حيث نظمت لك حياتك ماديا ونظمت حياتك الشخصية، زوجتك اهتمت بشياكتك وأناقتك في الملبس، والناس كلها أصبحت تتحدث عن شياكتك وستايل لبسك لأن ذوقك بقى أعلىن علياء بنت أصيلة وتدعمك دائما ووشها حلو عليك، وكل جمهورك عارف كده وأنت قلت ده معنا في الاستديو، فصلتك عن مشكلاتك، ولا تنسوا الفضل بينكم يا أحمد.

تابع موقع تحيا مصر علي