عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مستنيكم في أجمد يوم.. رامي صبري يروج لحفله في شبين الكوم

رامي صبري
رامي صبري

يستعد الفنان رامي صبري لإحياء حفل غنائي في مدينة شبين الكوم وذلك بداية من يوم 7 من شهر سبتمبر المقبل، ومن المقرر أن يشهد حضور جماهيري هائل.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تفاصيل حفل رامي صبري في شبين الكوم

رامي صبري يستعد لحفل غنائي في شبين الكوم

وروج رامي صبري لحفله الغنائي في شبين الكوم وذلك من خلال حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، حيث نشر بوستر الحفل وعلق عليه: مستنيكم في أجمد يوم في صيف 2023، في شبين الكوم.

ويستعد رامي صبري أيضا لإحياء حفل غنائي في الكويت، ضمن حفلات موسم الكويت 2023 ، وذلك في يوم 22 من شهر سبتمبر المقبل، حيث نشر فيديو تروجي لـ حفله في موسم الكويت 2023 وذلك عبر موقع انستجرام، وعلق عليه: جمهوري الغالى في الكويت اتشرف بالغناء في حفل افتتاح موسم الكويت يوم الجمعة ٢٢ سبتمبر على مسرح الارينا.

آخر أعمال رامي صبري

يذكر، أن آخر أعمال رامي صبري طرحه لأغنية ملك الفرفشة من كلمات تامر حسين، ألحان رامي صبري، وتوزيع ومكس وماستر شندي وخليل، وتقول كلماتها: ياملكِ الفرفشه والروقان والنعنشه قبلك دُنيتى كانت صورة مِنغمشه عمايلك مُدهشه معششه فى قلبي أعمل ايه ؟ تضحكلى الضحكه أروق وأصفىّ تعدِل مزاجى قوام إنت إخترعت إزاى وصفه بتجمِل الأيام ياخاطفنى حتة دين خطفه يابو أحلى كلام أنت اللى وجودك يبسِطنا ده كلام خلاص معروف ده انت مهنينا مسيطنا وخرجت ع المألوف خليتنا ف السما عليتنا إتفضل شوف.. ياملكِ الفرفشه والروقان والنعنشه قبلك دُنيتى كانت صورة مِنغمشه عمايلك مُدهشه معششه فى قلبي أعمل ايه ؟ تضحكلى الضحكه أروق وأصفىّ تعدِل مزاجى قوام إنت إخترعت إزاى وصفه بتجمِل الأيام ياخاطفنى حتة دين خطفه يابو أحلى كلام أنت اللى وجودك يبسِطنا ده كلام خلاص معروف ده انت مهنينا مسيطنا وخرجت على المألوف.

موقف محرج لرامي صبري مع متابع

على جانب اخر، تعرض رامي صبري لموقف محرج مع متابع حيث قال له: رامي أنا قابلتك في هاسيندا وقولتلك أنا عايز اتصور معاك وأنت اتنكت عليا أنا وصحابي ومرضتش تتصور معانا، وفي نفس اليوم بليل قابلنا عمرو دياب وأخد معانا أكتر من خمس صور.

ومن جانبه، حرص رامي صبري الرد على تعليقه، فكتب: مستحيل مش أنا.. قولي أنت فين وتيجي ونتصور ونقعد مع بعض.

تابع موقع تحيا مصر علي