عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

برلنتي عامر تستغيث: سعد الصغير بيمشي بلطجية ورايا.. وبيحطلي حبوب هلوسة في الأكل

برلنتي عامر
برلنتي عامر

استغاثت الفنانة برلنتي عامر، طليقة المطرب سعد الصغير، من أفعاله معها، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات برلنتي عامر عبر فيسبوك

استغاثة برلنتي عامر

وكتبت برلنتي عامر: أنا عملت استغاثة وحاولت أوصل للناس ولا عارفة أوصل لحد بقالي 3 شهور ولما بنزل من البيت مبعرفش اروح اعمل محضر من البلطجية اللي سعد بيمشيهم ورايا، ولو حد اتصل عليا ميعرفش يوصلي، عايزة حد يجيب فاتورة تلفوني مفيش غير رقم ماما دة واخواتي دة لو عؤفت اوصلهم سعد بيجي علشان يحطلي في الاكل حبوب هلوسة وأجهزة غريبة جوة بيتي.

وتابعت: بيزور في أوراقي عندي الأوراق الأصلية والمزورة تعبت من كل اللي بشوفو ويارب حد يشوف البوست دة اللي هيشوف هما كام واحد سعد محدهم على الفيس واقف التيك توك بتاعي كل ظة بعد ما نزلت صورة الجهاز اللي دخلو عندي البيت وكمية اجرام أنا طالبة التحقيق فيها.

تهديد برلنتي عامر لـ سعد الصغير

وسبق وأن هددت الفنانة برلنتي عامر طليقها المطرب سعد الصغير بكشف سر طلاقهما التي تسترت عليه أمام الإعلام، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

وكتبت برلنتي عامر: أنا بقى هنزل فيديوهات وأنا بطردك من بيتي بسبب ايه، علشان الناس هي اللي تحكم ايه السبب اللي بتعملو معايا، وأنا مش هسيب  حقي في كل حاجة حصلت معايا.

اتهام برلنتي عامر لـ سعد الصغير

وعلى صعيد أخر، استغاثت الفنانة برلنتي عامر بالجمهور والمتابعين من تصرفات زوجها سعد الصغير، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

وكتبت برلنتي عامر: يا جماعة حد يبلغ الشرطة سعد بعتلي ناس للبيت وبعتلهم الوكيشن بتاعي.. تصرفات سعد الصغير بقت غريبة من بعد ما خد المخدرات دي.. وبيقولي بليل لو روحتي عملتي محضر مش هخرجك من القسم وهحبسك.. ومن ساعة باعتلي ناس عند البيت.. اتصرف ازاي.

تابع موقع تحيا مصر علي