عاجل
الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

27 أكتوبر.. شيرين عبد الوهاب تستعد لإحياء حفل غنائي في السعودية

شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب

تستعد المطربة شيرين عبد الوهاب لإحياء حفل غنائي جديد وذلك في يوم 27 من شهر أكتوبر الجاري في دولة السعودية، وذلك ضمن نشاطها الفني في صيف 2023.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تفاصيل حفل شيرين عبد الوهاب في السعودية

حفل شيرين في السعودية

وتحيي الفنانة شيرين عبد الوهاب حفلها الغنائي في السعودية في يوم 27 من شهر أكتوبر الجاري في قاعة مرايا، ومن المقرر طرح تذاكر الحفل في يوم 19 من شهر سبتمبر الجاري.

بوستر حفل شيرين عبد الوهاب

حقيقة خلاف شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب

ويذكر، انه انتشرت أنباء بحدوث خلاف بين شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب، وخرج الفنان وائل جسار ليوضح حقيقة الأمر، فقال: "أبدا مفيش الكلام ده.. دول سمنة على عسل ربنا يحفظهم دايما من العين.. بالعكس حسام دايما منتبه لشيرين وهي جنبه وبتحبه وكل اللي بيحصل محض اشاعات".

اخر أعمال شيرين عبد الوهاب الغنائية

جدير بالذكر، أن أخر أعمال شيرين عبد الوهاب التي طرحتها عبر قناتها الرسمية بموقع الفيديوهات الشهير يوتيوب أغنية المترو، التي أتت كلماتها: في محطه المترو وانا ماشيه من يومين انا شفت حد مش هشوفه مرتين ضحكت عيونه ضحكه قولت قصدو مين انا انا انا بصيت شمالي وبعدها بصيت يمين ومكنش فيه الا انا بس وجمبي اتنين مبقتش عارفه هو يومها قصدو مين يا دي يا دي يا انا خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه مبقتش فاهمه مبقتش عارفه ده عمل فيه روحي وفي قلبي اي قربلي خطوه وقالي فجأه اي النظام دقات قلبي سريعه ومن غير انتظام وضحكلي نفس الضحكه قولت خلاص تمام كده.. في محطه المترو وانا ماشيه من يومين انا شفت حد مش هشوفه مرتين ضحكت عيونه ضحكه قولت قصدو مين انا انا انا بصيت شمالي وبعدها بصيت يمين ومكنش فيه. 

تابع موقع تحيا مصر علي