عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

محمد فراج يتخطى حاجز المليون بفيلمه الجديد ڤوي ڤوي ڤوي

فيلم ڤوي ڤوي ڤوي
فيلم ڤوي ڤوي ڤوي _ أرشيفية

تخطى الفنان المصري محمد فراج حاجز المليون جنية بفيلمه الجديد الذي يحمل اسم ڤوي ڤوي ڤوي متصدرًا قائمة الإيرادات.

تحيا مصر يرصد إيرادات فيلم ڤوي ڤوي ڤوي.

أبطال فيلم ڤوي ڤوي ڤوي 

فيلم ڤوي ڤوي ڤوي من إنتاج فيلم كلينك وفوكس ستوديوز وإيمج نيشن أبوظبي، تأليف وإخراج عمر هلال، وتدور قصة فيلم ڤوي! ڤوي! ڤوي حول شاب ينضم  لفريق كرة قدم للمكفوفين، ويفوز في خداع كل من حوله، وهو من بطولة النجوم محمد فراج، نيللي كريم، بيومي فؤاد، طه دسوقي، والعمل من تأليف وإخراج عمر هلال، ومن المقرر أن يحقق نجاح كبير خلال فترة عرضه في السينمات المصرية.

هذ وأوضحت نيللي كريم سبب غيابها عن العرض الخاص قائلة: غيبت عن العرض الخاص لأني كنت مسافرة برا مصر، كان عندي جولة في أمريكا ورجعت على مصر، وجيت أحضر العرض الخاص للفيلم في دبي.

حقيقة خلاف نيللي كريم مع أسرة فيلم ع الزيرو

وردًا على شائعات خلافها مع أسرة فيلم ع الزيرو، بسبب صورتها على وبوستر العمل، قالت: أنا مبزعلش من حد، وأنا بسيب اللي عايز يتكلم يتكلم براحته وكل واحد حر في آرائه.

أغنية فيلم ڤوي ڤوي ڤوي

واطلق مطرب الراب الشهير ويجز أغنية جديدة له بعنوان حلوة منك، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وهي الأغنية الدعائية لفيلم فوي فوي فوي، المقرر طرحه في السينمات الشهر الجاري.

وتقول كلماتها: حلوة منك، قد سنك، ضربتي ضرب العادي في ستة، ياريت تهزيقي يقل منك، ده إللي الاحظه فيكو أه يا سعده، حلوة منك، قد سنك، ضربتي ضرب العادي في ستة، ياريت تهزيقي يقل منك، ده إللي الاحظه فيكو أه يا سعده، كان في وخلص ومنعته، ويجز بطل وده نعته، أرفع مستحدي على شعبه.

تابع موقع تحيا مصر علي