عاجل
الثلاثاء 07 مايو 2024 الموافق 28 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بصوت علي لوكا.. طرح الأغنية الرسمية لفيلم حسن المصري بعنوان ولا بختار

حسن المصري
حسن المصري

طرح المغني علي لوكا الأغنية الرسمية لفيلم حسن المصري، بعنوان ولا بختار، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 13 ألف مشاهدة.

تحيا مصر يرصد تفاصيل طرح الأغنية الرسمية لفيلم حسن المصري بعنوان ولا بختار

تفاصيل فيلم حسن المصري

ويشارك أحمد حاتم في فيلم حسن المصري كل من النجوم لينا صوفيا، دياموند بو عبود، مراد مكرم، فريال يوسف، وهو من تأليق نورا لبيب، واسمر طاهر ومن إخراج سمير حبشي.

وتدور أحداثه حول قصة حسن المصري، وهو مسؤول حراسات خاصة يسافر إلى حبيبته في لبنان هربًا من الماضي، ويعمل في شركتها للحراسة والتأمين، ليتورط بعدها مع أحد أكبر تجّار السلاح ويخوض مهمة انتحارية.

علي لوكا يتألق في متخافيش ياما

يشار إلي أن  مغني الراب علي لوكا، تألق بأغنية "متخافيش ياما"، والتي تخطت حاجز الـ30 مليون مشاهدة في اربع شهور، منذ طرحها يوم 4 نوفمبر من العام الماضى 2021، على القناة الرسمية للمغني على موقع الفيديوهات يوتيوب، حيث تصدرت الأغنية التريند عدة مرات خلال الفترة الماضية.

واتت كلمات التراك كالآتي: متخافيش ياما على ايه شايله هم الدنيا ليه ربك دايماً بيراضى بكره تشوفى ابنك راح فين متخافيش ياما على ايه شايله هم الدنيا ليه ربك دايماً بيراضى بكره تشوفى ابنك راح فين   

ولا فارقة معايا الناس مين سالك مين بصاص مين راضى و مين اتغاط انا بغلى و هما رخاص رايح فاضى و جاى بكاس جايب دهب و جايب ماس اللى جاى بالمللى اتقاس هم ايه بالرجل اتداس كله جاى على ظبط الظبط زى ما انا حاسب بظبط ياما عيشنا كتير فى الضغط بكره نملى شاشات العرض ولا عمرى انسى الماضى زى ما انا كده عالعادى سامحونى بس لو مش فاضى مش شايف غير بكره قصادى.

تابع موقع تحيا مصر علي