عاجل
الثلاثاء 07 مايو 2024 الموافق 28 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

حنان يوسف عن هجوم رباب ممتاز على سفاح الجيزة: لولا اختلاف الأذواق لبارت السلع

حنان يوسف
حنان يوسف

كشفت الفنانة حنان يوسف عن كواليس مسلسل سفاح الجيزة، في تكريم أبطال العمل بفعاليات المهرجان العربي بأكاديمية الفنون، وعن أعمالها القادمة، وتعلقيها على تصريحات الفنانة رباب ممتاز التي أثارت الجدل عن رأيها في المسلسل.

تحيا مصر يرصد لكم أبرز تصريحات حنان يوسف في فعاليات المهرجان العربي بأكاديمية الفنون

حنان يوسف عن رباب ممتاز: مش مهم بس ولولا اختلاف الاذواق لبارت السلع

قالت حنان عن تصريحات رباب ممتاز بخصوص هجومها على مسلسل سفاح الجيزة: مش مهم بس ده رأيها براحتها ولولا اختلاف الاذواق لبارت السلع، وعن الكواليس قالت: أنا ما شوفتش جثث لما كنت بعمل مكياج وبيحضروني شوفتهم وهما بيحضروا الجثث.

وعن التعيلقات الكوميدي المنتشرة على السوشيال ميديا بخصوص في حال خروج السفاح الحقيقي ماذا سيفعل لأبطال العمل قالت: إدوارد كنت عنده في البرنامج خلصت قالي وأنا ماشية خلي بالك أم السفاح عايشة وناوية لك كنت هترعب.

حنان يوسف: جهاد حسام شاطرة جدًا وهي في الحقيقة رقيقة مش زي المسلسل

وعن رأيها في الفنانة الشابة جهاد حسام الدين قالت: شاطرة جدًا وعندها نظرة فظيعة وهي في الحقيقة مش كده دي رقيقة جدًا وكيوت، وعن أجدد أعمالها في الفترة القادمة قالت: بعمل فيلم إنساني جدًا وأنا مبسوطة به ولسه بحضر فيه.

عن المنشور الذي نشرته عن ابنها عبر حسابها الشخصي بموقع الفيس بوك قالت: مش بيرد على التليفون وبعدها قفله، وأنا معرفش أن في ماسنجر وخاص فقولت على الفيس بوك يمكن حد من صحابه يشوفها ويقوله أمك بتدور عليك، أنا قلوقة بقلق جدًا وبيسف عليا مش بيسكت بيرد ويضحك الدنيا عليا أنا جاهلة في النت.


وعن شخصيتها في سفاح الجيزة قالت حنان يوسف: أم السفاح مكنتش شاكة في ابنها بس في الآخر عرفت لما اختفيت فادية ويوسف وناس تانية، هي مش أي أم هي نوعية خاصة لأنها عديت بأمراض نفسية شديدة ومحتاجة علاج وعشان كده سلوك مش عادي.

تابع موقع تحيا مصر علي