عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

غادة عبد الرازق وابنتها وحفيداتها ضيوف معكم منى الشاذلي في هذا الموعد

غادة عبد الرازق وأسرتها
غادة عبد الرازق وأسرتها مع منى الشاذلي _ أرشيفية

تحل كل من النجمة الكبيرة غادة عبد الرازق وابنتها روتانا وحفيداتها الاتنتين ضيوف على برنامج معكم منى الشاذلي الذي تقدمه الإعلامية منى الشاذلي على قناة ON، وذلك يوم الخميس المقبل.

تحيا مصر يرصد موعد حلول غادة عبد الرازق وأسرتها ضيوف على برنامج معكم منى الشاذلي.

موعد حلول غادة عبد الرازق وأسرتها ضيوف على برنامج معكم منى الشاذلي

من جانبه، كان علق الجمهور على حكاية تحت الحزام من مسلسل حدث بالفعل الذي تألقت به النجمة غادة عبد الرازق قائلًا: هو أنا لوحدي اللي متعاطفة مع غادة عبد الرازق وحاسة ان عندها حق، انا لو واحدة جت تاخد مني سليم بالطريقة دي مش عارفة هعمل اي.

الجمهور يشيد بأداء غادة عبد الرازق في حكاية تحت الحزام 

وتابعت: غادة عبد الرازق رهيييييبة يا جماعة خايفه تفهومني غلط بس انا بحب بنفس الطريقه.. والله تعبتوا نفسكوا مكانش في داعي لـ أي سيكوباتية في المسلسل هو مجرد فكرة إن غادة عبد الرازق تبقى حماتك دي في حد ذاتها مرعبة أصلاً.

وأضافت: غادة عبد الرازق عاملة مسلسل مأخوذ عن قصة حقيقية عن أم سايكو قررت تخطف خطيبة ابنها وتعذبها عشان هتتجوزه ويسافروا ويسيبوها، مش دي المشكلة بقى المشكلة عزيزتي الأم إنه في كم هائل مش ببالغ والله متعاطفين جدًا مع غادة السايكو وشايفين إنه آه أعمل كدة لو واحدة قررت تخطف ابني وتتجوزه فعزيزاتي أمهات البنات احذروا يا جماعة عشان الجيل القادم من الحموات مرعب بجد والله.. كم تعلّق مرضي ما أنزل الله بها من سلطان وياريت يا جماعة الأمهات المتعاطفة مع السايكو اعملولنا اكسيل شيت حلوة كدة بأسامي عيالكم ثلاثية عشان لما نيجي نجوّز بناتنا نبقى نتأكَد إنه العريس مش ابن واحدة فيكم مش ناقصة مصايب أصلها.

غادة عبد الرازق تتألق في حكاية تحت الحزام 

وعلق أخير: في حب موهبة غادة عبد الرزاق ممثلة ممثلة مابتهزرش في وسط اختيارات غير موفقة في السنوات الأخيرة تحاول غادة الرجوع بقوةومهم جدًا إن موهبة بالحجم دا بالشطارة دي  بالتمكن والصنعة دي تكون موجودة  نشوفها ونستمتع بيها غادة عبد الرازق كانت واحدة من أهم العناصر اللي ساهمت في تغيير شكل الدراما المصرية، في مرحلة معينة ونجاحها كان بوابة عبور لفنانين كتير جدًا.. فنانة مهمة مهمة اوي وتستحق المشاهدة.

تابع موقع تحيا مصر علي