عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

حلقة ضرب نار.. أسما إبراهيم تستضيف أحمد العوضي في برنامج حبر سري قريبًا

أحمد العوضي - أسما
أحمد العوضي - أسما إبراهيم

يحل الفنان أحمد العوضي ضيفًا على برنامج حبر سري، مع المذيعة أسما إبراهيم، عبر شاشة تلفزيون قناة القاهرة والناس.

تحيا مصر يرصد تفاصيل حلول أحمد العوضي ببرنامج حبر سري

وروجت أسما إبراهيم للحلقة من خلال فيديو عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام، ظهرت فيه رفقة أحمد العوضي، وقالت فيه: حلقة ضرب نار.

مسابقة أحمد العوضي

وكان قد أطلق أحمد العوضي مسابقته عبر موقع التواصل الإجتماعي “فيسبوك”، حيث كتب: جايه معايا النهارده  افرح اخواتي واراضيهم  زي ما هما مراضييني بحبهم هسأل سؤال هختار اربعه اجابتهم  صح ويكسبو ١٠٠ الف جنيه، كل واحد ربع عمود  ٢٥ الف..  اشهر ٣ كلمات ( للخديوي ) واشهر  كلمتين ( للكوماندا) هلم الورق بعد بكره وهختار اربعه عشوائي.. عالعهد دايما انا واخواتي الشقيانين الجدعان.

وقرر العوضي زيادة عدد الفائزين من 4 إلى 10، موضحا في فيديو نشره عبر حسابه الرسمي بموقع “فيسبوك”: بقترح معاكم نزود عدد الفائزين 10  بدلا من 4 افراد  و تكون قيمة الجائزة 15 الف عشان نفسي افرح و ارضي  ناس اكتر ولكن لو حابين نبقي زي مااحنا خلاص زي ما انتوا عايزين.

تصريحات أحمد العوضي في صاحبة السعادة

وفي وقت سابق، تحدث الفنان أحمد العوضي عن نشأته في عين شمس، كما تحدث عن كواليس مسلسل ضرب نار، والذي عرض في السباق الرمضاني المنقضي وحقق نجاحًا كبيرًا.

وقال أحمد العوضي خلال استضافته في برنامج إسعاد يونس الذي يعرض عبر قناة دي إم سي: كان لينا هدف أنا وياسمين نعمل مسلسل يتساهل الناس تتفرج عليه ويحترم عقولهم.

وتابع:  مدرب اللهجة خاص بالكلام لكن الطريقة بتاعت اللكنة تعايشت مع واحد من سوهاج والراجل اللي تعايشت معاه لما بيتعصب بيتكلم بسرعة وأنا بقيت أفهم الكلام منه وقعدت طول الوقت بتكلم صعيدي والبيت بتكلم صعيدي وفي كل حتة .

تابع موقع تحيا مصر علي