عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

تامر حسني للجمهور: اللي مالوش مثل أعلى يشتريله عشان تقدر تبقى زيه وأحسن منه

تامر حسني
تامر حسني

حرص الفنان تامر حسني كعادته على توجيه نصيحه لجمهور وذلك من خلال حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك”، مشيرًا إلى ضرورة وجود مثل أعلى في حياة كل شخص حتى يحقق النجاح.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تصريحات تامر حسني للجمهور

تامر حسني يوجه نصيحة للجمهور

وكتب تامر حسني عبر حسابه الرسمي بموقع فيسبوك: اللي ملوش كبير يشتريله كبير مقولة جميلة بس أنا من خلال رحلتي و قد ايه في قوه جباره الانسان بيستمدها من اللي بيحبهم بكل جوارحه .. طبعاً كلامي عن النجاح العملي في العمل اللي تحبه.

وتابع حديثه:  اللي ملوش مثل أعلى يشتريله مثل أعلى والله والله والله لما بتحب حد ناجح و تتأثر برحلته او طريقته و نجاحه فعلاً بتقدر تبقى زيه و ممكن احسن كمان .. ممكن طبعاً تنجح من غير ما يكون عندك  مثل اعلى بس تركيزك بيبقى اقوى بكتير مع مثال قدامك حي بيخليك تشوف رحلته قدامك زي دليل ينورك على خطوات انت متعرفش نتايجها بس بتعرفها من خلاله  بتشوف تفكيره في التطوير و تفكيره ازاي يتخطى الازمات   و تفكيره في المواكبه لكل مرحله في حياته   ازاي كسر سقف نجاحه  عشان انت كمان تعمل زيه   معلش بحب اوصلكم اي حاجه كويسه بتعلمها في حياتي.

تامر حسني: اللي مالوش مثل أعلى يشتريله مثل أعلى

واستكمل: اللي مالوش مثل أعلى يشتريله مثل أعلى يعني يدور و يركز مع حد يحبه و يتعلم منه و على فكره مش شرط في مجاله  ممكن تحب حد في مجال تاني و تحاول تطبق مراحله في مجالك ده كان كلام من واقع تجربتي و رأيي الشخصي …  ربنا يوفقكم كلكم و توصلوا لابعد من احلامكم و تبقوا انتوا كمان مثل اعلى لناس بعدكم.

تامر حسني وأخر أعماله الفنية

يذكر، أنه حقق الفنان تامر حسني نجاح واسع في فيلم تاج وتدور أحداث فيلم "تاج" حول تامر حسنى الذى يمتلك قوة خارقة خاصة به، ويتميز بسرعة كبيرة، ويحاول استخدام قوته فى مساعدة الناس، لكن تلك القوة توقعه فى عدد من المشاكل، ويقابل خلال الأحداث دينا الشربيني التي يقع في حبها ويتفقان على الزواج، وسط العديد من المفارقات الدرامية والكوميدية، وذلك مع ظهور التيك توكر الألماني الشهير نويل روبنسون، وأدائه رقصته الشهيرة.

تابع موقع تحيا مصر علي