عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

اعرف الآن.. تفاصيل أغنية تامر حسني الجديدة 2023

تامر حسني
تامر حسني

أغنية تامر حسني الجديدة 2023.. ازدادت مؤشرات البحث في الساعات الأخيرة عن أغنية تامر حسني الجديدة 2023، التي من المقرر أن يتم طرحها قريبًا عبر موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، ولذلك في هذا التقرير سيرصد موقع تحيا مصر تفاصيل أغنية تامر حسني الجديدة 2023.

أغنية تامر حسني الجديدة 2023

أصبحت أغنية تامر حسني الجديدة 2023 محط أنظار عدد كبير من الجمهور في الفترة الأخيرة، والكل متشوق لمعرفة تفاصيل أكثر عن أغنية تامر حسني الجديدة 2023، وأثيرت تساؤلات كثيرة عن موعد طرح باقي أغنيات ألبوم هرمون السعادة لتامر حسني.

ومن جانبه، كشف النجم تامر حسني، من حوالي أسبوعين، عن موعد طرح أغنية تامر حسني الجديدة 2023، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وكتب: صباح الفل على أجمل ناس لكل الحلوين اللي بيسألوا على باقي الألبوم أنا قسمت الألبوم السنة دي على السنة كلها يعني في أغاني نزلت في وقت معين وأغاني هتنزل في أوقات تانية عشان نفضل مع بعض طول السنة إن شاء الله.

أخر أعمال تامر حسني 

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال المطرب تامر حسني أغنية حوا، التي تم طرحها يوم 17 من شهر أغسطس، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 11 مليون مشاهدة.

تفاصيل أغنية تامر حسني الجديدة 2023

وجاءت كلماتها كالآتي: “إشتريت كتاب إسمه كيف تفهم حوا قولت هعرف منه إيه في دماغها جوا حوا في كل الجنسيات بجد تركيبه واحده لو هنسمي في مسميات أحن حنينه جاحده حافظين مش فاهمين نفس الكلام و بيتردد بيتردد و إحنا عايشين مساكين بنجيب في هدايا و نسدد آه و نسدد و بعد ما كان نفسي في واحده تفهمني من غير ما أتكلم ما أتكلم بقيت أدعي ألاقي واحده تفهمني أصلاً و أنا بتكلم بتكلم”.

“في جوا دماغ حوا كذا حد ملاك .. شيطان والله تعبت لما تعاملها كده انت و حظك في اللي ساعتها بقى ماسك ال Shift وديتها مره للدكتور دكتور دقيقه و نبقى عندك سألها مالك ؟ قالتله مالي ! ما انت لو مهتم كنت عرفت لوحدك حافظين مش فاهمين نفس الكلام و بيتردد بيتردد و إحنا عايشين مساكين بنجيب في هدايا و نسدد آه و نسدد و بعد ما كان نفسي في واحده تفهمني من غير ما أتكلم ما أتكلم بقيت أدعي ألاقي واحده تفهمني أصلاً و أنا بتكلم بتكلم”.

تابع موقع تحيا مصر علي