عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

الموت يفجع جوري بكر في ابن عمتها| تفاصيل

جوري بكر
جوري بكر

أعلنت الفنانة جوري بكر وفاة ابن عمتها، من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات جوري بكر

ونشرت جوري بكر صورة لابن عمتها من خلال خاصية استوري، وعلقت عليها قائلة: مع السلامة يا صغنن في الجنة يا روح قلبي، ابن عمتي في ذمة الله أسألكم الدعاء، إن لله وإنا إليه راجعون.

رسالة جوري بكر لمتابعيها

وسبق وأن حرصت الفنانة جوري بكر على توجيه رسالة خاصة إلى متابعيها، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وكتبت جوري بكر من خلال خاصية استوري: خليكم مقتنعين دائما بأن مش كل اللي بتشوفه حقيقي.. ومش كل اللي بنزله حقيقي.. ممكن ورا الصورة والضحكة اللي نزلت دي الكواليس بتاعتها كانت كلها كسرة وغضب وعياط، وتعب نفسي وتعب جسدي، وحاجات تانية كتيرة.

وتابعت: رسالتي اللي عايزة أوصلها مفيش حد بيحب يشارك الناس اللي بتتابعه اللي هي اصلا فيها اللي مكفيها حاجات سلبية .. بس لازم اديكم أمل في بكرا وأن ربنا بيعوض لأن ربنا مش بيحب الحاجات الوحشة.. ادعوا لبعض واتمنوا الخير لبعض متعرفوش ربنا خد ايه مني أو من غيري عشان يكرمني بأي حاجة تانية في حياتي.

جوري بكر وتكريمات النجوم

وعلى صعيد أخر، خرجت الفنانة جوري بكر لتعرب عن غضبها من تكريمات الفنانين في الفترة الأخيرة والتي اعتمدت بشكل كبير على تكريم بعض النجوم الغير متواجدين على الساحة، واعدة جمهورها بأنها ستكون الفترة القادمة بجانب هؤلاء المكرمين.

وقالت جوري بكر عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: بالنسبة للتكريمات الرهيبه الي بتتوزع علي ممثلين انا شخصيا  مشفتهمش في موسم رمضان الي فات، والناس الي تعبت وكسرت الدنيا السنه الي فات دي فين حقوقهم ليه محطوطين علي الرف من ساعتها وده بسبب ايه حد يفهمني.

وأكدت: بس الحمد لله انا راضيه  بنجاحي وحب الجمهور ليا وان شاء الله قريبا جدا هكون متواجده معاكم بحاجات كتير ونجاحات اكتر.

تابع موقع تحيا مصر علي