عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بسبب ابنته.. خالد عليش يعرب عن استيائه من طليقته: مش عارف هشوفها امتى تاني

خالد عليش وابنته
خالد عليش وابنته _ أرشيفية

كشف المذيع والفنان خالد عليش عن تطورات أزمته مع طليقته ميما الشامي، مشيرًا إلى أنها ترفض رؤيته لابنته رغم تطبيقه للشروط.

تحيا مصر

خالد عليش يشكو من طليقته

وكتب خالد عليش، عبر خاصية ستوري على حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام: للأسف بعد ما شوفتها كذا أسبوع ورا بعض بمجموعة اشتراطات، رجعنا الحنفية تتقفل تاني ومش عارف هرجع أشوفها تاني إمتى؟.. حسبي الله ونعم الوكيل.

أزمة خالد عليش مع طليقته بسبب ابنته 

من جانبه، كتب خالد عليش عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: أنا بزعل جدًا لما بعرف خبر عن اتنين بيحصل انفصال بينهم خصوصا لو عدى على علاقتهم سنين وعشرة وبينهم أطفال.. أنا مؤمن جدًا أن الانفصال حتمي في حالة المشاكل الكبيرة والوصول لحائط مسدود وأما تخلص كل الحلول المتاحة ويمكن ده اللي حصل معايا في تجربة زواجي الأولى أنا مكنتش عايز انفصل بس فجأة مفيش حل غير الانفصال.

اقرأ أيضًا.. 

عمرو محمود ياسين: حكايات 55 مشكلة حب مش مقتبسة من كتاب دكتور مصطفى محمود

خاص|سلوى عثمان نجلة عثمان محمد علي تكشف تفاصيل جنازته 

وتابع، أنا طبعا معرفش رواية كل اتنين انفصلوا ولا ايه الاسباب ورا ده ويمكن يكونو جربو كل الحلول وفشلو.. بس اللي أنا شايفة أن النسبة بتزيد أوي بقى في استسهال واستغناء والحالات كترها بقى يخوف أوي احنا مبقناش باقيين على بعض ولا قادرين نستحمل بعض لا ست ولا راجل.. مش مرتاحة معاه هامشي.. مش مرتاح معاها هاجري.

خالد عليش يوجه رسالة لابنته

ووجه خالد عليش رسالة لابنته من خلال حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام قائلًا: حبيبتي ميما هذه الرسالة لكٍ، اشتريت لكٍ الكثير من الهدايا ولكن لا أستطيع رؤيتك ولا حتى الوصول إليكٍ عبر الهاتف،  أأمل أن تقرأي هذه الرسالة الآن أو لاحقا، يجب أن تعرفي أنني أحبك كثيرًا وأفتقدك أكثر من أي شيء”.

جدير بالذكر أن المذيع خالد عليش يعاني من عدم قدرته على رؤية ابنته الوحيدة. 

تابع موقع تحيا مصر علي