عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

على أغنية لو وجعي زاد.. ريم البارودي تتألق في أحدث جلسات التصوير

ريم البارودي
ريم البارودي

شاركت الفنانة ريم البارودي فيديو لها يجمع عدد صور من أخر جلساتها التصويرية وذلك عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، وذلك على أنغام أغنية “لو وجعي زاد”، وحاز الفيديو على إعجاب عدد كبير من جمهورها ومتابيعها على انستجرام.

تحيا مصر 

ريم البارودي في أحدث جلسات التصوير

وظهرت ريم البارودي في الفيديو بفستان أسود طويل أنيق بحملات ومفتوح الصدر، ومن الناحية الجمالية تركت شعرها المموج منسابا على كتفيها مع وضع بعض لمسات المكياج الهادئة، وزينت إطلالتها بسلسلة وساعة في يديها، وأشاد العديد من متابعيها بجمالها.

ريم البارودي في أحدث جلسات التصوير
ريم البارودي في أحدث جلسات التصوير 

ريم البارودي وانتهاء خلافها مع ريهام سعيد

من ناحية أخرى، كانت ريم البارودي قد تصدرت حديث مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة بعد اعلان انتهاء أزمتها مع ريهام سعيد وذلك خلال حلولها ضيفة معها في برنامج صبايا الشمس المذاع على قناة الشمس.

وقالت ريم البارودي خلال البرنامج: احنا داخلين على رمضان وانا عارفة عاشور وهو شخصية محترمة جدًا بس اخوه كداب، وبتمنى اخوه يطلع يقول، وبعد كده كان في بوست نازل وحد من الفانز قالك ريم البارودي بالنسبالك ايه قولتيله ماتت بالنسبالي، وبابا كلمني قالي ليه ريهام قالت كده، وكلمت الشخص ده قالي هي زعلانة عشان زينة ودخلنا في موضوع تاني، زعلانة عشان مضت المسلسل الجديد مع زينة، قولتله هي زعلانة من ايه وكان هادي فـ ابتدا ينرفزني اوي.

وتابعت حديثها، قائلا: انا عارفاكي شخصيًا لا يمكن اقول عليكي كلمة "الفا*رة" وقولت اذا خاصم فجر، بس اللي نزل للوطن العربي غير الواتساب الحقيقي وكان مونتاچ، وبعد ما خلصت المكالمة راح احمد الهواري قالي امسحي الفويسات دي بسرعة ومكنتش متوقعة انه هيسمع الوطن العربي كله، واكيد اللي بيتعدى حقوقه، واللي اتقالك كذب واحمد الهواري يشهد لحد دلوقتي.

ريم البارودي وأعمالها الفنية 

وكانت ريم البارودي من المقرر أن تشارك في مسلسل روج أسود والذي يتولى تأليفه السيناريست أيمن سليم، ومن إخراج مصطفى فكري ولكن لظروف خاصة عن إيرادتها أعلنت اعتذارها عن المشاركة.

تابع موقع تحيا مصر علي