عاجل
الأربعاء 08 مايو 2024 الموافق 29 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

وليد فواز: أنا ابن المجتمع الشرقي وما اتعرضتش للتحرش

وليد فواز _ أرشيفية
وليد فواز _ أرشيفية

استضاف برنامج سبوت اون بموقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، الفنان وليد فواز، وذلك بعد تألقه في مسلسل صوت وصورة.

تحيا مصر

لقاء وليد فواز في برنامج سبوت اون

وقال وليد فواز خلال اللقاء: حلمي اعد في مكان لوحدي ويكون في أكل وسمك وبحب أرد عالناس على السوشيال ميديا.

وتابع وليد فواز، أغرب تعليق اتقالي من الجمهور لو الاستاذ محمود مرسي الله يرحمه كان موجود كان هيعمل اللي انت بتعمله ده، أنا رديت عليه قولتله محمود مرسي مكنش معاه موبايل.

تصريحات وليد فواز بطل مسلسل صوت وصورة 

وأضاف، بختار الشخص اللي بيستحق أديله جزء من اهتمامي ووقتي وما اتعرضتش لوقائع تحرش ولازم المجتمع يلغي كلمة معلش.

وأردف: انا لما بحب اتخانق.. بحب اتخانق لايف صوت وصورة بس أنا شخص مش بتخانق أصلا إلا لو الموضوع يستاهل.. ولو فيه إنسانة تخصني مينفعش ابقى موافق انها تلبس لبس فاضح زيادة عن اللزوم.

رأي وليد فواز في شخصية عبد الغني بمسلسل صوت وصورة 

واستطرد وليد فواز، عبد الغني في مسلسل صوت وصورة معندوش ثقة في نفسه ومش فارق معاه مراته وخايف من كلام الناس انا كوليد فواز اعتبره جاني بسبب ما فعله مع مراته.

واختتم وليد فواز حديثه قائلًا: زمان كنت صدامي وبتخانق دلوقتي مبقاش عندي خلق ولا طاقة زلو حبيت بني ادم بغير عليه لأن انا ابن المجتمع الشرقي.

اقرأ أيضًا.. 

عمرو محمود ياسين: حكايات 55 مشكلة حب مش مقتبسة من كتاب دكتور مصطفى محمود 

خاص|سلوى عثمان نجلة عثمان محمد علي تكشف تفاصيل جنازته 

وينتظر وليد فواز عرض مسلسل العودة وهو من بطولة: شريف سلامة، تارا عماد، حمزة العيلي، محمد رضوان، عصام السقا، وليد فواز، ولاء الشريف، تامر نبيل، صفاء الطوخي، بسنت شوقي، فتوح أحمد، أحمد عبد الحميد، وعماد صفوت، أحمد والي، سارة نور، محمد عبد العظيم، وشاهيستا سعد، هاجر الشرنوبي، وعدد آخر من الفنانين، والعمل من تأليف أمين جمال وإخراج أحمد حسن.

مسلسل العودة أحداثه تدور في إطار اجتماعي ممزوج بالطابع الصعيدي، ومعظم تصوير المسلسل في محافظة الأقصر ويدور الصراع حول التنقيب عن الذهب والخلاف على المسيطر عليه، ويعيش شريف سلامة قصة حب مع تارا عماد خلال الأحداث، والعمل مكون 30 حلقة ومسلسل "العودة" من انتاج شركة أروما وإشراف شركة المتحدة للخدمات الإعلامية

تابع موقع تحيا مصر علي