عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

وعدها يكون متحفظ مع المعجبات.. تعرف على شرط بسمة بوسيل للرجوع لتامر حسني بعد محاولات الصلح

تامر حسني وبسمة بوسيل
تامر حسني وبسمة بوسيل

لاحظ الجمهور تغير كبير في علاقة نجم الجيل، الفنان تامر حسني بطليقته الفنانة المغربية بسمة بوسيل بعد انفصالهما منذ شهور، خاصًة بعد الصورة التي نشرها حسني رفقة أسرته ليهنئ الجمهور بالعام الجديد.

محاولات صلح تامر حسني لطليقته بسمة بوسيل 

وكشف المقربون من تامر حسني وبسمة وبوسيل في تفاصيل يرصدها تحيا مصر أن الفنان يحاول مصالحة طليقته منذ 8 شهور ودائمًا ما يذهب لزيارتها، كما أنه وعدها بأن يكون متحفظ في علاقته بالمعجبين ورغم ذلك رفضت الرجوع إليه.

تامر حسني وبسمة بوسيل 

تامر حسني يتألق في تاج

من جانبه عُرض للفنان تامر حسني مؤخرًا، فيلم تاج وتدور أحداث فيلم تاج حول تامر حسنى الذى يمتلك قوة خارقة خاصة به، ويتميز بسرعة كبيرة، ويحاول استخدام قوته فى مساعدة الناس، لكن تلك القوة توقعه فى عدد من المشاكل، ويقابل خلال الأحداث دينا الشربيني التي يقع في حبها ويتفقان على الزواج، وسط العديد من المفارقات الدرامية والكوميدية، وذلك مع ظهور التيك توكر الألماني الشهير نويل روبنسون، وأدائه رقصته الشهيرة.

ويشارك في فيلم تاج تامر حسنى، دينا الشربيني، هالة فاخر، عمرو عبد الجليل، ساندي، أحمد بدير، ليلى عز العرب، وظهور خاص للتيك توكر الألماني الشهير نويل روبنسون، وغيرهم من الفنانين وضيوف الشرف، والعمل قصة وسناريو وحوار تامر حسني، إخراج سارة وفيق.

أغاني تامر حسني 

وطرح أغنية هرمون السعادة  من كلمات الشاعر أحمد جابر وألحان على الخواجة وتوزيع حاتم محسن وتسجيل ومكساج مودى منير وماستر على فتح الله، وتقول كلماتها: مسيلي على الحبايب الحاضر واللي غايب القعدة الليلة حلوة والسكر فيها دايب كل الصحبة الجميلة متجمعين في ليلة مش هنسيب حد يمشي لسه السهرة طويلة لسه السهرة طويلة  ما تيالا بينا نعيش شوية لسة السنين الحلوة جاية والحزن بح من النهاردة عايزين دلع في كل ثانية  ما تيالا بينا نعيش شوية لسة السنين الحلوة جاية والحزن بح من النهاردة عايزين دلع في كل ثانية  أرجوك دا إحنا استوينا أرجوك دا إحنا اتهرينا إيه يا عم الحظ مالك ما تحس شوية بينا ويا هرمون السعادة اليوم دا ملوش إعادة لو هتشربنا قهوة أرجوك ماتكونش سادة.

هذا وقالت بسمة بوسيل: أصعب قرار خدته في حياتي هو الطلاق، لأنك بتبني حاجات لمدة سنين وفجأة تكتشف أنها لازم تتهد، وأعتقد أولادنا متفاهمين موضوع الطلاق، لأنهم شايفين العلاقة بينا بقت أحسن، ومش بالضروري إننا معرفناش نكمل كزوجين منبقاش أصدقاء.

وتابعت، عدى عليا سنتين صعاب جدا خسرت نفسي فيهم، والدي مات وبعدين اتطلقت من تامر حسني وكل الحاجات الصعبة جت ورا بعضها، بس ده خلاني شخصية قوية ولقيت نفسي من جديد.

وأضافت، بقعد كتير مع أولادي وباخد رأيهم مش علشان يحلوا معايا المشكلة، ولكن أنا بربي أولادي على البزنس، لأن المدارس مش بتعلمنا اللي الحياة بتعلمه لينا، عمري ما كان فيه مقارنة بين شغلي، وأولادي علشان أختار بينهم، لأنهم أهم حاجة عندي، وأهم إنجاز في  حياتي، لأنهم علموني أفهم كلمة أم، بيخلوك تحس بأحسن وأنضف المشاعر اللي بدون مقابل.

تابع موقع تحيا مصر علي