عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ريم البارودي: كبار الفنانين بيشتروا التريند بالفلوس والست محتاجة جوزها يقولها كلام حلو| خاص

ريم البارودي
ريم البارودي

كشفت الفنانة ريم البارودي عن رأيها في صناعة التريند وكيف كان مسلسل قيد عائلي نقلة كبيرة في حياتها، وأيضا رأيها في إهمال الزوجة لزوجته وكيف يمكن ذلك أن يؤثر على علاقتهم ويحدث خلل بها، وذلك خلال لقاءها بموقع تحيا مصر.

ريم البارودي: الست بتحب الاهتمام والكلام الحلو

قالت ريم البارودي في تصريحات خاصة لـ موقع تحيا مصر عن علاقة الرجل والمرأة: الإهمال مش حول خاصة إنك لو دائما عندك مشاكل فمثلا انك تكون الكبير بتاع إخواتك ودائما بتسمعهم فبتكون محتاجة حنية ومحبة وأما يكون ده ناقص العلاقة بيحصل فيها خلل.. الست بتحب الاهتمام جدا وبتحب إن جوزها يقولها كلام حلو وياخد باله منها.

الفنانة ريم البارودي

ريم البارودي تتحدث عن مسلسل قيد عائلي

وتطرقت ريم البارودي بحديثها عن مسلسل قيد عائلي: كسر الدنيا في الوطن العربي كان في السعودية والجزائر وتونس ودبي ومصر وسوريا والأردن وكان تريند حقيقي مش التريند بتاع اليومين دول المدفوع دلوقتي اللي معظم الفنانين وأكبر الفنانين بيشتروه، كان تريند حققي جدا ودور صعب جدا، ولو نجحت في قيد عائلي فهيكون بسبب المخرج بعد ربنا، أما بيحب الممثل وبيوظفه صح بيخليه يعدي كل المشاهد الصعبة، خاصة وإن الشخصية كان صعبة جدا.

ريم البارودي في مسلسل بنات السباعي

من ناحية أخرى، كانت قد تألقت الفنانة ريم البارودي في الفترة الماضية بـ حكاية بنات السباعي، الذي تم عرضها ضمن حكايات مسللس بنات السباعي، وتم عرضه على إحدى المنصات الإلكترونية في الفترة الماضية وتصدر التريند طوال فترة عرضه، وشاركها في البطولة كلا من النجوم أحمد جمال سعيد ومحمود حجازي ومحمد التاجي وهناء الشورجبي وغيرهم من النجوم، من تأليف محمد إبراهيم عوض وإخراج تامر حمزة.

ريم البارودي

وتحدثت ريم البارودي عن تفاصيل شخصيتها في حكاية بنات السباعي، حيث قالت: أنا عاملة شخصية ياسمين وهي كبيرة أخواتها البنات وحبيبة أبوها ومامتها وشخصية جدًا، ودايمًا الكبير والشخصية واللي مسؤول ممكن يغلط لإن الإنسان في الأول والآخر خطاء ده اللي هنتابعه وبتحب جدًا جوزها وشخصية حلوة جدًا وموجودة حقيقية وموجودة في المجتمع.

إشادات بـ ريم البارودي بعد بنات السباعي

وكانت قد حصدت ريم البارودي على إشادات كبيرة من قبل الجمهور وذلك بعد مشاركتها في حكاية بنات السباعي من مسلسل حد فاصل، وذلك بعد أيام من عرضه على  منصة Jawwy، وحقق العمل نجاحات كبيرة متصدرات قائمة الأعلى مشاهدة عى هذه المنصة.

تابع موقع تحيا مصر علي