عاجل
الثلاثاء 30 أبريل 2024 الموافق 21 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

هيفاء وهبي تتصدر التريند بعد طرح كليب وصلتلها| تفاصيل

هيفاء وهبي أغنية
هيفاء وهبي أغنية وصلتلها

طرحت الفنانة هيفاء وهبي أحدث أعماله الغنائية التي أتت بعنوان وصلتلها، وذلك عبر حسابها الرسمي بموقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، محققة إشادات واسعة من قبل الجمهور على مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة.

هيفاء وهبي وتفاصيل أغنية وصلتلها

وتعد أغنية وصلتلها التي طرحتها الفنانة هيفاء وهبي من كلمات الشاعر محمود عبد الله ومن توزيع نور، وألحان محمد النادي، الذي رحل عن عالمنا في يونيو الماضي، وحققت تفاعل كبير من قبل المستعمعين عبر السوشيال ميديا، مشيدين بلحنها، وتجاوزت نسبة مشاهدتها في 24 ساعة الماضية ما يقرب من 118 ألف مشاهدة.

كلمات أغنية هيفاء وهبي الجديدة 

ورصد موقع تحيا مصر كلمات أغنية وصلتها والتي أتت على النحو الآتي: وصلتلها خلاص وضمنتها في صفك  فا روحت راكنها في رفك تيجيلك هي وانت اللي بقيت بتروح  بتهملها عشان هي عليك باقية فاكرها ضعيفة مش لاقية نسيت إنك وصلتلها بطلوع الروح  فا خُد بالك دي قادرة تغيب وزي ما ماسكة فيك هتسيب وتبعد عادي وتعاندك وما يكونلكش فيها نصيب  لو المعلومة دي ناقصاك أديها خلاص بقت عندك  فا خُد بالك دي قادرة تغيب وزي ما ماسكة فيك هتسيب  وتبعد عادي وتعاندك وما يكونلكش فيها نصيب  لو المعلومة دي ناقصاك أديها خلاص بقت عندك.. ندهتلها، وبعد ما بَيِّنِت شوقها لقت إيدك بتخنقها وكُنت زمان بتحضنها بنفس الإيد  عملتلها، قلق في حياتها وبتعمى عينيك عن قيمة النعمة عن الحلم اللي كان غالي وهو بعيد.

تفاصيل أغنية وصلتلها

واستكملت كلمات الأغنية: فخد بالك دي قادره تغيب وزي ما ماسكه فيك هتسيب وتبعد عادي وتعاندك وميكونلكش فيها نصيب لو المعلومه دي نقصاك اديها خلاص بقت عندك  فخد بالك دي قادره تغيب وزي ما ماسكه فيك هتسيب وتبعد عادي وتعاندك وميكونلكش فيها نصيب لو المعلومه دي نقصاك اديها خلاص بقت عندك فخد بالك دي قادره تغيب وزي ما ماسكه فيك هتسيب وتبعد عادي وتعاندك وميكونلكش فيها نصيب لو المعلومه دي نقصاك اديها خلاص بقت عندك فخد بالك دي قادره تغيب وزي ما ماسكه فيك هتسيب وتبعد عادي وتعاندك وميكونلكش فيها نصيب.

آخر أعمال هيفاء وهبي 

وكانت آخر أعمال هيفاء وهبي مشاركتها في فيلم رمسيس باريس والذي تم عرضه في السينمات المصرية والعربية لكنه لم يحقق النجاحات التي كان يتوقعها الجمهور، وشارك في بطولته إلى جانبها كلا من النجوم محمد سلام، محمد ثروت، حمدى المرغنى، محمود حافظ، سميرة مقرون ومصطفى خاطر، أوس أوس، جومانا مراد مصطفى البنا، أحمد كشك مغاورى.

تابع موقع تحيا مصر علي