عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مسلسلات رمضان 2024.. الكواليس الأولى من تصوير صيد العقارب بطولة غادة عبد الرازق

مسلسل صيد العقارب
مسلسل صيد العقارب

نشرت الشركة المنتجة لمسلسل صيد العقارب بطولة النجمة غادة عبد الرازق، عدة صور من كواليس تصوير العمل، تمهيدًا لعرضه في السباق الرمضاني 2024.

غادة عبد الرازق في مسلسل صيد العقارب 

وظهرت غادة عادة وهي تواسي الفنان محمد علي رزق ضمن أحداث مسلسل صيد العقارب الذي يرصد تحيا مصر تفاصيله، حيث أنه من المتوقع أن يحقق نجاح واسع.

غادة عبد الرازق من تصوير صيد العقارب 

أبطال مسلسل صيد العقارب 

كواليس تصوير مسلسل صيد العقارب 

ويعد مسلسل صيد العقارب من بطولة غادة عبد الرازق، رياض الخولي وسيمون ومحمد علاء وأحمد ماهر، وعدد آخر من الفنانين، ومن المقرر عرض العمل على إحدى قنوات الشركة المتحدة للخدمات الإعلامية.

تصريحات غادة عبد الرازق 

من جانبه قالت غادة عبد الرازق: فيه ناس بتقولي انتي حوت تمثيل وفيه ناس تقولي انتي غول تمثيل، وفيه ناس تقولي انتي الشخصية بتركبك لدرجة إن إحنا بنخاف منك.. وكل الجمل دي بتخليني أتمسك أكتر بالشيء اللي أنا بحبه.

رياض الخولي من تصوير صيد العقارب 

وعن الخيانة، تابعت: جربت الحكاية دي ودايمًا أعذارهم واهية واهية.. أي كلام.. دايمًا أقول كده.. الراجل بيخون غادة عبد الرازق بقى.. جينفير لوبيز”.

وأضافت، مؤخر الصداق بتاعي كان 25 قرش.. وممكن أتقدم لراجل وأطلب منه الجواز.. لكن ما عملتش ده قبل كده.. فكرت فيه أه.. مش هقدر أقول مين بس حد كان أكبر مني في السن مش من الوسط الفني.

وعن المخرج خالد يوسف، أوضحت: “خالد حالة.. أي واحدة تتمنى إنها ترتبط بيه.. بس إن أنا أتقدم له دي بيتهيألي واسعة شوية.. مش هو اللي لازم يتقدم لي؟ نوعية الراجل اللي أطلبه للجواز نوعية مختلفة”.

وعن سبب عدم حضورها المهرجانات، كشفت: "الناس في منتهى الاحترام وبيعزموني بس هي تركيبة شخصيات وأنا مش من الشخصيات اللي تلبسيها وتقوليلها امشي على الريد كاربت"

واستكملت، أنا شخصية مبتكلمش كتير فمطلوب مني مجهود كبير البس واحط مكياج وامشي على الريد كاربت واتكلم مع الناس واعمل 50 انترفيو، لا مش شخصيتي مبحبش الزحمة ولا الكلام الكتير ولا الاضاءة الكتير لأن عشت فيها حياتي.

وكانت خاضت غادة عبد الرازق السباق الرمضاني المنصرم بمسلسل تلت التلاتة تأليف هبة الحسينى، وإخراج محمد هشام الرشيدى، ويشارك في بطولة العمل إلى جانب غادة عبد الرازق كلاً من: ماجد المصرى، نجلاء بدر، مصطفى درويش، ليلى أحمد زاهر، محمد القس، صلاح عبد الله وجارى التعاقد مع باقى الفنانين المشاركين في البطولة والاعلان عن أسمائهم، والعمل لنوعية الدراما الاجتماعية المليئة بالإثارة والغموض.

تابع موقع تحيا مصر علي