عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

أوس أوس يكشف حقيقة خضوعه لعمليات تجميل وينهار في رامز جاب من الآخر لهذا السبب

أوس أوس ومحمد ثروت
أوس أوس ومحمد ثروت

كشف الفنان الكوميدي أوس أوس حقيقة خضوعه لعمليات تجميل، وذلك خلال حلوله ضيف رفقة الفنان محمد ثروت على برنامج رامز جاب من الآخر المذاع عبر قناة Mbc مصر. 

أوس أوس ينفي خضوعه لعمليات تجميل 

وقال أوس أوس في تصريحات يرصدها تحيا مصر: مخضعتش لعمليات تجميل.. يعني بالشكل دا وكمان متعدل. 

أوس أوس 

رد فعل أوس أوس على مقلب رامز جاب من الآخر 

وانهار أوس أوس من الصراخ بسبب خوفه من الكلب في برنامج رامز جاب من الآخر. 

أوس أوس ومحمد ثروت 

تصريحات أوس أوس

هذا وقال أوس أوس: بإذن الله هشتغل على خطوة جديد في السينما، ولو عملت مسلسل هيبقى 10 حلقات، والأهم بالنسبالي في حياتي السينما، ومحتاج أشتغل 20 سنة ورا بعض علشان أوصل لبيومي فؤاد.

وتابع: لسه ببتدى ومش في حساباتي البطولة، أحسن حد في جيلنا هو علي ربيع في مسرح مصر، وسبقنا في الخطوة، لكن إحنا محتاجين لسه شوية.

أوس أوس في برنامج الحكاية
وأضاف: فيلم مستر إكس قعدنا سنة شغالين على الورق وعلى كل مشهد، فـ لما جينا نصور بقينا مش بنعدل حاجة، مجرد شوية إفيهات ممكن تتضاف بس، فـ ده فادنا جدًا عشان الشغل أصلا جاهز على الورق، وبقالنا كتير مش بنعمل أعمال كوميدية كبيرة، ومستر إكس فيلم مصروف عليه فعلا.

وأكد الفنان محمد أسامة أوس أوس، أن الفن ليس أمانا بالنسبة له ولكثيرين غيره من الوسط الفني، قائلا: "كل الناس عارفة إن الفن مش أمان ويقوم فوق وبكره تحت وبتعيش مواقف كتير ولو كفنان لم تؤمن نفسك متضمنش الظروف بكره فيها إيه".

وأشار أوس اوس، خلال حوار ببرنامج "حبر سري"، مع الإعلامية أسما إبراهيم، على قناة القاهرة والناس، إلى أنه خاض تجربة مشروع وهو صديقه الفنان مصطفى خاطر وفتحوا مطعما، ولكن المشروع لم ينجح، مضيفا: "أنا وخاطر من 3 سنين فتحنا مطعما وخسرنا وقفلنا تاني وحصل مشاكل كتير".

وأوضح الفنان أوس أوس، أنهم يرون أن موضوع مشروع المطعم غير متخصصين فيه لذلك أنهوا المشروع، متابعا: "المشروع مش بتاعتنا ولا قصتنا وكان هيخسر أكتر لو استمريت فيه فقررنا وقفلناه".

فيلم "مستر إكس" بطولة أحمد فهمى، هنا الزاهد، أوس أوس، بيومى فؤاد، محمد أنور، محمود حافظ، رحاب الجمل، أمير شاهين، العمل قصة أمانى التونسي، وفكرة محمد سويلم وفادى أبو السعود، إخراج أحمد عبد الوهاب وتدور أحداثه حول أحمد فهمى الذي يمتلك شركة يساعد من خلالها الرجال لكي يطلقوا زوجاتهم، والمحافظة على حقوقهم.

تابع موقع تحيا مصر علي