عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

خلصت يا جماعة.. مسلم يعلق على فسخ خطوبته

مسلم وخطيبته
مسلم وخطيبته

أعلن مطرب المهرجانات مسلم انفصاله عن خطيبته يارا، بعد أسابيع قليلة، على احتفاله داخل قصر البارون بحضور عدد كبير من المشاهير.

فسخ خطوبة مسلم

وعلق مسلم على فسخ خطوبته عبر خاصية استوري على حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام وهو ما رصده تحيا مصر قائلًا: خلصت يا جماعة.

سبب طلاق مسلم

هذا وقالت ميكا البغدادي في مقطع فيديو عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام عن سبب طلاقها من مسلم: أنا اللي طلبت الطلاق لأنه بقاله سنة ونص على علاقة بواحدة تانية وأنا محترمة أن بينا ولد، واللي شوفته معاه مش قليل، وهو عايز يستعطف الناس علشان هاجموه..و فرحت له لما عرفت أنه هيخطب.

خطوبة مسلم 

من جانبه، قال مسلم: السبكي مسلمش عليا أول ما قابلته قبل الشهر مديتله إيدي دقيقتين وما سلمش عليا وقالي عايز إيه قولتله أنا مطرب من إسكندرية وكنت بسمع إنك بتساعد الناس وكده، فقالي لا روح غني في إسكندرية واتصدمت بعدها واستغربت ليه عمل معايا كده.

مسلم وخطيبته

تصريحات مسلم

وتابع: ودلوقتي ابنه صاحبي جدا وحبيبي وهو دلوقتي ممكن ميعرفش إن أنا نفس الشخص اللي عمل معاه كده

وأوضح: حودة بندق معملنيش واحنا كلنا أسباب لبعض وهو شخص ناجح وهو كان أول الشهرة، وآخر خناقة بينا بسبب الأغنية بتاعة يا أصفر وهي كانت بتاعتي وحودة بندق كان عايز يخش في الاغنية.

وتألق مسلم بأغنية عز والأغنية من إنتاج سلطان الشن، غناء مسلم وتصميم الفيديو والبوستر لأحمد محمد، ويطلق عليها اسم عز أو "أنا واحد مش طايق حد".

وجاءت كلمات الأغنية كالآتي: جرحونا من نوع الفاخر ورموها على النص بين البنين يدوب وحتى عايش مش وبتناقش مع نفسي كتير وحتى موديش في الموت السره في الروح بيهز لسه الكسر مقصر انا طالع من اعد العز حتى احمد عز كره انا واحد مش طايق حد وحتى طايخ ما تضايقني قلبي تهد وبالقد وحد اسمي كريه اسمي يا ناس شيلوا عينكوا عني ناس حقودة وقلابة حظي قصر من كثر النق بقيت خلاص كوكسال بابا لساني عاجز عن التعبير دماغ تلف وعيني يا ليل عيطت وبهدلت في المناديل ما فيش غير نفسي تسمعني انا الحوت اللى عاش في البحر وبنتحر على اقرب شط انا اللي عليا كله حط وما استنتش ايه يعني.

تابع موقع تحيا مصر علي