عاجل
الثلاثاء 30 أبريل 2024 الموافق 21 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

فركش.. غادة عبد الرازق تحتفل بانتهاء تصوير مسلسل صيد العقارب

مسلسل صيد العقارب
مسلسل صيد العقارب

احتفلت النجمة المصرية غادة عبد الرازق بانتهاء تصوير مسلسل صيد العقارب، الذي يُعرض خلال السباق الرمضاني الجاري 2024.

مسلسل صيد العقارب 

ونشرت غادة عبد الرازق، صور من مسلسل صيد العقارب الذي يرصده تحيا مصر، عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام، وعلقت عليها قائلة: تم بحمد لله فركش مسلسل صيد العقارب.. شكرا من كل قلبي لأسرة المسلسل على المجهود المشرف، شكرا لفريق الإنتاج والشركة المنتجة على المجهود الكبير اللى قامت بيه معانا، شكرا فريق الإخراج بقيادة المخرج أحمد حسن، شكرا للكاتب الكبير الدكتور باهر ديودار، شكرا لكل زمايلي الممثلين المبدعين اللي شاركوني في العمل على تعبهم.

غادة عبد الرازق ومحمد علي رزق

أبطال مسلسل صيد العقارب 

مسلسل صيد العقارب من بطولة غادة عبد الرازق، رياض الخولي وسيمون ومحمد علاء وأحمد ماهر، وعدد آخر من الفنانين، ومن المقرر عرض العمل على إحدى قنوات الشركة المتحدة للخدمات الإعلامية.

من جانبه قالت غادة عبد الرازق: فيه ناس بتقولي انتي حوت تمثيل وفيه ناس تقولي انتي غول تمثيل، وفيه ناس تقولي انتي الشخصية بتركبك لدرجة إن إحنا بنخاف منك.. وكل الجمل دي بتخليني أتمسك أكتر بالشيء اللي أنا بحبه.

وتابعت: جربت الخيانة ودايمًا أعذارهم واهية واهية.. أي كلام.. دايمًا أقول كده.. الراجل بيخون غادة عبد الرازق بقى.. جينفير لوبيز”.

وأضافت، مؤخر الصداق بتاعي كان 25 قرش.. وممكن أتقدم لراجل وأطلب منه الجواز.. لكن ما عملتش ده قبل كده.. فكرت فيه أه.. مش هقدر أقول مين بس حد كان أكبر مني في السن مش من الوسط الفني.

تصريحات غادة عبد الرازق بطلة مسلسل صيد العقارب 

وأردفت، المخرج خالد يوسف حالة.. أي واحدة تتمنى إنها ترتبط بيه.. بس إن أنا أتقدم له دي بيتهيألي واسعة شوية.. مش هو اللي لازم يتقدم لي؟ نوعية الراجل اللي أطلبه للجواز نوعية مختلفة”.

وأوضحت، الناس في منتهى الاحترام وبيعزموني في المهرجانات بس هي تركيبة شخصيات وأنا مش من الشخصيات اللي تلبسيها وتقوليلها امشي على الريد كاربت.

واستكملت، أنا شخصية مبتكلمش كتير فمطلوب مني مجهود كبير البس واحط مكياج وامشي على الريد كاربت واتكلم مع الناس واعمل 50 انترفيو، لا مش شخصيتي مبحبش الزحمة ولا الكلام الكتير ولا الاضاءة الكتير لأن عشت فيها حياتي.

وتألقت غادة عبد الرازق في مسلسل تلت التلاتة تأليف هبة الحسينى، وإخراج محمد هشام الرشيدى، ويشارك في بطولة العمل إلى جانب غادة عبد الرازق كلاً من: ماجد المصرى، نجلاء بدر، مصطفى درويش، ليلى أحمد زاهر، محمد القس، صلاح عبد الله وجارى التعاقد مع باقى الفنانين المشاركين في البطولة والاعلان عن أسمائهم، والعمل لنوعية الدراما الاجتماعية المليئة بالإثارة والغموض.

تابع موقع تحيا مصر علي