عاجل
الخميس 30 مايو 2024 الموافق 22 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

غادة عبد الرازق: عمري ما اخترت الراجل الصح اللي اعتمد عليه إلا والد روتانا

غادة عبد الرازق
غادة عبد الرازق

تحدثت الفنانة غادة عبد الرازق عن علاقتها العاطفية، مشيرة إلى أنها لم تختار رجل مناسب ويمثل سند حقيقي لها في حياتها الا والد ابنتها روتانا، وذلك خلال لقاءها مع الإعلامية لميس الحديدي في برنامج كلمة أخيرة والمذاع على قناة أون.

غادة عبد الرازق: أنا سند نفسي في حياتي 

وقالت غادة عبد الرازق في تصريحات رصدها موقع تحيا مصر: طول عمري سند نفسي وعمري ما اخترت الراجل الصح اللي اعتمد عليه إلا والد روتانا بنتي، هو شخصية كويسة جد وانا بعزه ومش بيسبنا ابدا ودائما يسأل على روتانا بنته ولو وبالنسبالي هو السند الوحيد في حياتنا.

غادة عبد الرازق 

وأكدت غادة عبد الرازق في حديثها: كل اختياراتي في الرجالة كانت غلط، وعمري ما اخترت راجل صح فيما عدا والد روتانا، أما بقية الاختيارات فهي لم تكن صحيحة، بعضا منهم منحنى ماديات، والبعض الآخر حفلات، والآخرين حب وحاجات كتيرة جداً إلا أني لم أعتمد عليهم بشكل كامل.

غادة عبد الرازق: بتضايق أن الناس شيفاني في دور الست القادرة فقط 

وتطرقت غادة عبد الرازق بحديثها عن رؤية الجمهور لها في دور المرأة القوية فقط، فقالت: شوفت كلامهم وقالوا مش واخدين عليكي كده والصراحة بتضايق من ده لأنهم مينفعش يبقوا شايفني من جانب واحد فقط لا غير، ولكن لازم غادة عبد الرازق تطلع في دور بتنتقم وبتشد شعر كل اللي موجودين في المسلسل وتكسب كل اللي حواليها في المسلسل من رجالة وستات، أنا مش عايزة الجانب الواحد بس عاوزة الناس تشوف غادة عبد الرازق في شخصيات كتيرة كممثلة أحب أتشاف في أدوار وشخصيات كتيرة وأنا مش معقول كل ماطلع في دور هيبقى الشخصية القوية اللي بتكسر كل اللي حواليها.

غادة عبد الرازق 

غادة عبد الرازق في مسلسل صيد العقارب 

من ناحية أخرى، شاركت غادة عبد الرازق في هذا الموسم الدرامي الرمضاني من خلال مسلسل صيد العقارب والذي تم عرضه في إطار 30 حلقة وشاركت في بطولته إلى جانب نخبة من نجوم الفن وهم الفنان رياض الخولي والفنانة أحمد ماهر والفنان أحمد جمال جاميكا والفنان محمد علي رزق وشهد العمل عودة قوية للفنانة سيمون في الساحة الدرامية.

ودارت أحداث مسلسل صيد عقارب حول صراعات تخوضه الفنانة غادة عبد الرازق مدربة العقارب مع عاداتها وتقاليدها الصعيدية فضلا عن عدد من الأشخاص الآخرين الذي بينها وبينهم عداوة شديدة وتبدأ رحلة الانتقام منهم بطريقتها الخاصة.

تابع موقع تحيا مصر علي