عاجل
الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

عندي ميول للصغار والميتين.. اعترافات مثيرة لـ قاتل طفلة مدينة نصر

طفلة مدينة نصر
طفلة مدينة نصر

تطورات مثيرة تضمنتها قضية طفلة مدينة نصر، حيث أدلى المتهم عامل الدليفرى باعترافات حول جريمته شرح فيها طريقة وملابسات ارتكابها، ويستعرض موقع تحيا مصر اعترافات عامل الدليفرى قاتل طفلة مدينة نصر.

نص اعترافات المتهم بقتل طفلة مدينة نصر

وقال عامل الدليفرى المتهم بقتل طفلة مدينة نصر، انا معمولي عمل وفي شيخ من اسيوط قالي أني مش طبيعي وعندي ميول مش طبيعية بس عمل، وأنا فعلا عندي ميول لإقامة علاقات مع البنات الصغيرة والميتين وده من زمان ومش عارف السبب غير أني معمول لي عمل.

وتابع المتهم بإنهاء حياة طفلة مدينة نصر، كنت راجع من الشغل الساعة 6 بالليل ووقتها كان الاسانسير عطل بيا في الدور الـ 12 وفضلت اخبط على باب الاسانسير لحد ما لقيت اتنين سودانيين بيقولوا في آية من برا الاسانسير قولتلهم نادولي البواب.

اقوال قاتل الطفلة جانيت في مدينة نصر

وأكمل المتهم بقتل طفلة مدينة نصر، بعدها بنص ساعة تقريبا البواب فتح لي الباب في الدور الـ 12 وشغل مكنة الاسانسير والاسانسير نزل بيا للدور الارضي وخرجت من الاسانسير وطلعت على السلم عشان اطلع واروح شقتي.

واستكمل قاتل طفلة مدينة نصر، في الوقت ده سمعت صوت بنت صغيرة في الدور الـ 14 وجه في دماغي اني اعمل معاها علاقة ووقتها طلعت ولقيتها بتسحف مسكتها من ايديها وشيلتها لقيت عيلة تانية جريت عليا تقريبا اختها، خفت وجريت بيها على السلم وروحت الجنينة.

المتهم بقتل طفلة مدينة نصر: اعتديت عليها وخنقتها

لما روحت الجنينة اللي ورا العمارة حطيتها في الأرض وحسرت عنها هدومها وبعدها مارست معها العلاقة ولقيتها بتعيط جامد روحت حاطط إيدي على بقها وكتمت نفسها عشان تموت ولقيتها فعلا ماتت زقيتها يمين وشمال لقيتها ميتة.

وأضاف قاتل طفلة مدينة نصر، بعد كدة لما اتأكدت انها ماتت مارست معها العلاقة تاني لمدة ساعتين وبعدها سبتها ومشيت طلعت الشقة عادي وبعد نص ساعه لقيت الحكومة بتخبط على الباب واخويا فتح لهم الباب لأني قاعد أنا وهو لوحدنا وبعدها خدوني على القسم.

النيابة تحقق في واقعة مقتل طفلة مدينة نصر

أمرت النيابة بحبس المتهم - قاتل طفلة مدينة نصر - 4 أيام على ذمة التحقيقات التي تجرى معه لاتهامه بالتعدي على طفلة مدينة نصر وإنهاء حياتها وإلقاء جثمانها في أحد الحدائق العامة بمنطقة مدينة نصر، وطلبت التحفظ على آلات المراقبة بمحيط العثور على جثمان الطفلة.

قصة طفلة مدينة نصر تضمنت تفاصيل مأساوية ومروعة بعد أن تم العثور على جثمانها حيث تبين أن وراء ارتكاب الواقعة عامل دليفرى مطعم شهير في مدينة نصر قام باستدراجها محاولا التعدي عليها ثم تخلص منها خوفا من الفضيحة والقى جثتها في أحد الحدائق العامة بشوارع مدينة نصر.

وقالت تحقيقات النيابة العامة في واقعة مقتل طفلة مدينة نصر، أن المتهم قام باستدراجها إلى أحد المناطق وتعدي عليها ثم أنهى حياتها وقام بإلقاء الجثمان في أحد الحدائق العامة بمدينة نصر، حيث تبين أنها كانت تلهو مع شقيقتها أمام مدخل العقار التي تقطن به وحينما تركتها قام المتهم باختطافها.

وشرحت تحقيقات النيابة في واقعة مقتل طفلة مدينة نصر، أن الطفلة كانت تعيش برفقة والدتها في شقة سكنية مستأجرة ومعها شقيقتها ووالدها، ويوم الواقعة توجهت الأم إلى غرفة النوم وتركت بناتها للهو وكانت الطفلة الكبيرة تلهو معها ثم ذهبت للحمام وحينما عادت لم تجد شقيقتها.

تابع موقع تحيا مصر علي