عاجل
الأحد 14 يوليو 2024 الموافق 08 محرم 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

أحمد سعد: بيقولوا عليا مزواج.. بس أنا عمري في حياتي ما أقدر اتجوز 2

أحمد سعد
أحمد سعد

تحدث المطرب أحمد سعد عن كثرة عدد زيجاته وتعليق الجمهور عليها، وذلك خلال حلقة أمس من برنامج بيت السعد المذاع عبر شاشة تلفزيون قناة إم بي سي مصر.

تصريحات أحمد سعد عن كثرة زيجاته

وقال أحمد سعد في تصريحاته التي يرصدها موقع تحيا مصر: بيقولوا عليا راجل مزواج عشان اتجوزت 4 مرات، بس أنا عمري في حياتي ما أقدر اتجوز 2 أو أحب 2 مع بعض.

أحمد سعد

أول رد من أحمد سعد على جدل فيدي الاستحمام: اتعودت اتشتم 3 أيام في الأسبوع

وسبق وأن حرص الفنان أحمد سعد على الرد على الجدل الذي حدث مؤخرًا بعد مشاركته مقطع فيديو ظهر فيه أثناء الاستحمام وظهر أحمد سعد في الفيديو وهو يغني من داخل الحمام مما أثار الجدل وأذهل الجمهور بسبب ظهوره الجرئ، وقال أحمد خلال المؤتمر الصحفي الذي أُقيم بعد حفله بالمغرب الذي أحياه ضمن فعاليات مهرجان موازين: “أنا اتعودت اتشتم 3 أيام في الأسبوع ومبقاش يفرق معايا، وأنا فكرت أغني من مكان جديد شوية زي الحمام”.

أخر أعمال أحمد سعد

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال أحمد سعد أغنية اه ولا لا التي طرحها عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، بالتعاون مع شقيقه عمرو سعد وإليسا، وتقول كلمات الأغنية: في دماغي اتنين قاعدين يتخانقوا ده يقول اه وده يقول لأ واحد عاشها في دنيا لوحده التاني عايشها في وسط الخلق واحد قاعد ساكت خالص بس التاني بيموت فالحرق وانا محتار بين الأتنين مش عارف اطلع منهم فن اه ولا لأ .. اه ولا لأ .. اه ولا لأ مش عارف اختار اه ولا لأ .. اه ولا لأ .. اه ولا لأ انا كده محتار اه ولا لأ .. اه ولا لأ .. اه ولا لأ مش عارف اختار اه ولا لأ .. اه ولا لأ .. اه ولا لأ انا كده محتار انا هصرف ولا أحوش وهركز ولا هطنش انا هقفش ولا هفرفش انا هعمل ده ولا ده انا هبعد ولا هقرب طب اهوش طب ولا اضرب محولش ولا اجرب محتار بين ده وده اه ولا لأ .. اه ولا لأ .. اه ولا لأ مش عارف اختار اه ولا لأ .. اه ولا لأ .. اه ولا لأ انا كده محتار اه ولا لأ .. اه ولا لأ.

تابع موقع تحيا مصر علي