عاجل
السبت 20 أبريل 2024 الموافق 11 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

"مش أنا اللي في الفيديو" .. اعترافات هدير الهادي داخل المحكمة

تحيا مصر

مثلت فتاة التيك توك هدير الهادي اليوم أمام محكمة الجنايات، للنظر في التهمة المنسوبة لها من الأعمال غير الأخلاقية ونشر فيديو لها على موقع إباحي عالمي.

وأثناء استماع أقوالها نفت ما توجه لها من تهم قائلة:"دي واحدة شبهي مش أنا"، مؤكدة أنها نفت أن هذا الفيديو يخصها عبر خاصية ال"ستوري" على صفحتها على موقع "انستجرام" قائلة:"لفيديو اللي اتنشر على المواقع الإباحية دي واحدة شبهي مش أنا، ونزلت فيديو تكذيب على الحالة بتاعتي على الإنستجرام، واتمسح تلقائي بعد 24 ساعة، وبعدها عملت فيديوهات قولت مش أنا اللي في الفيديو الإباحي".

مضيفة أنها تقوم بعمل فيديوهات لتحريك الفم فقط:"بعمل فيديوهات عادية بحرك شفايفي على الأغاني، وهناك فيديوهات تانية برقص عليها علشان أجيب متابعين للأكونت وأجيب إعلانات كتير، وكنت بصورها في البيت أو الشارع، أو في الساحل الشمالي، وبنشرها عشان بحب أنشر حياتي اليومية".

وعن سؤالها عن مصادر دخلها وعن علاقتها بشخص يحمل جنسية عربية ويرسل لها تحويلات بنكية مقابل علاقة غير شرعية أجابت: "صادر دخلي هي تحويلات مالية من ويسترن يونيون، من واحد دكتور مصري في بلد خليجية، وبعتلي 18 مرة قبل كدة، بعدما بعتلي على إكونت بيجو لايف وقاللي إنتي ليه داخلة هنا اللي هنا مش شبهك، ورديت قولتله أنا بحاول أساعد نفسي، وبدأنا نتكلم مكالمات عادية وعرف عني تفاصيل حياتي وبدأ يبعتلي فلوس".

اقرأ أيضا: هدير الهادي من طالبة ثانوية عامة إلى نجمة موقع أفلام إباحية عالمي

وتابعت قائلة: "في كل مرة كان المبلغ بيختلف، مرة 600 دولار، ومرة ألف دولار، ومرة تانية 1200 دولار، وهو كان بيبعتلي الفلوس دي مساعدة شخصية منه، وأنا صرفتها كلها، عملت عملية نحت لجسمي بـ 60 ألف جنية واشتريت 3 تليفونات وكنت بصرف على حاجات تاني زي شراء: ثلاجة، وتلفزيون، وعفش للشقة، وتكييف والحاجات دي، وكنت بأجر عربيات عشان أوبر بياخد فلوس".

وواصلت أقوالها في محاولة لتبرئ نفسها مما هو منسوب إليها:"أنا قولتلهم إن اللي في الفيديو مش أنا وجابولي دكتورة كشفت عليا، وقالت لهم إن مش أنا اللي في الفيديو، وكانوا بيسألوني على باسوردات الأكونتات بتاعتي وبعدها جيت النيابة، ومحصلش إني صورت فيديوهات واخدت مقابل عليها فلوس، أنا بس كنت بحاول أزود الفلورز بتوعي عشان الشركات تخليني أعلن عن منتجات بتاعتهم".



تابع موقع تحيا مصر علي