عاجل
الجمعة 17 مايو 2024 الموافق 09 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

«شكلي مبهدل وهتتخضوا منه بدون فلتر».. منة عرفة في أحدث ظهور لها بعد الطلاق «فيديو»

منة عرفة
منة عرفة

ظهرت الفنانة المصرية منة عرفة بعد إعلان خبر انفصالها عن محمود المهدي منذ شهر، والذي يعتبر أول ظهور لها منذ هذه الأزمة، وتفاعل الجمهور المحب له مع الفيديو التي طرحته عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير انستجرام.

تحيا مصر يرصد لكم أول ظهور للفنانة منة عرفة بعد خبر انفصالها وذلك خلال السطور القادمة.

منة عرفة عبر انستجرام

وظهرت منة عرفة في الفيديو لأول مرة بعد انفصالها عن محمود المهدي وقالت: أنا آسفة على شكلي المبهدل ده أنا حاطة فلتر أصلا لو مكنتش حاطة فلتر كنتوا هتتخضوا مرهقة شوية لكن الحمد لله، وتفاعل اجمهور المحب لها مع الفيديو بشكل كبير داعين الله ان يريح قلبها.

ومن الجدير بالذكر، أن صرح محمود المهدي خلال الأيام السابقة عن أسباب انفصاله من منة عرفة عبر خاصية ستوري بحسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام.

محمود المهدي يكشف تفاصيل انفصاله عن منة عرفة

 والذي كان محتواه: كبيرهم كان سبب كبير في الانفصال مابينا كنت جمبها وقت ماجتلها المكالمة من الشخص ده بس الايام الجايه هيتم توضيح بعض من نقاط المكالمة اما عن الحياة الخاصة مش هدخلها على السوشيال بتمنى الخير والله لأي حد كان في حياتي وربنا يوفقك الجميع في الخير ويهدينا جميعا.

وكان رد احد متابعيه على هذه االاستوري، كالآتي: انت نضيف وانضف منهم كلهم وراجل ابن راجل فعلا مش ديوث زي الاخرين ومنه للاسف زعلتنا كلنا توقعنا منها العكس وانها تكون اول واحدة سانداك رغم ان كل المشاكل اللي حصلت دي كانت بسببها وانك بترد ع الاساءه ليها ربناه يهدي والله ويكتبلك كل الخير يا رب متابعاك وبساندك جدا. 

ورد المهدي على تعليق أحد المتابعين على الاستوري، قائلًا: للعلم ناس كتير بتبعت تقول كده منة اكتر واحدة وقفت معايا واللي حصل ظروف خارج عند إرادتها انا اللي اعرفها اي حد لو عرف هيعزرها هي ملهاش ذنب في اللي حصل الموضوع بيني وبينه.

تابع موقع تحيا مصر علي