عاجل
الثلاثاء 30 أبريل 2024 الموافق 21 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

حلا شيحة ترد على شائعة طلاقها من معز مسعود: “في مشاكل اكبر بكتير نتكلم فيها”

حلا شيحة ومعز مسعود
حلا شيحة ومعز مسعود

خرجت الفنانة حلا شيحة عن صمتها للرد على الشائعات الأخيرة التي طالتها، والتي كانت من بينها طلاقها من الداعية الإسلامي معز مسعود، فضلا عن شائعاة خلعها للحجاب التي تلاحقها بشكل مستمر.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير أول رد من حلا شيحة حول طلاقها من معز مسعود وخلعها الحجاب

حقيقة طلاق حلا شيحة من معز مسعود

كتبت حلا شيحة عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات “انستجرام”: “لكل المتابعين و المحبين علي صفحتي و في الوطن العربي حابة اقولكم مفيش اي خبر اتكتب عن معز و عني يخص الطلاق صحيح و كلامي في البوست اللي فات كان كلام عام و لم اقصد بيه حد معين ابداً”.

حلا شيحة: “معز السبب في حاجات حلوة كتير حصلتلي”

وتابعت حلا شيحة حديثها مادحة زوجها معز مسعود، فقالت: “و معز بعيد عن الكلام ده تماماً بالعكس هو سبب كبيرلحاجات جميلة في حياتي و حياة اولادي و مشفتش كتير زي اخلاقه و احترامه و عيب الكلام اللي بيتقال عن صفحات السوشيل ميديا كله مش صح ابدا ً”.

وأكدت حلا شيحة في حديثها: والله في مشاكل اكبر بكتير و حاجات اهم بكتير ممكن نتكلم فيها .. و انا علي صفحتي بحب اشارك جمهوري ساعات بمعاني بحسها و بحسهم زيي و بحب اتواصل معاهم و ابقي موجودة معاهم مش اكتر من كدة.

حلا شيحة ترد على أنباء خلعها للحجاب

وعن حقيقة خلعها للحجاب، كتبت حلا شيحة: “بالنسبة لحجابي انا قلت بحاول زيي زي بنات كتييير و اكيد مش احسن حاجة بس انا كدة دلوقتي و الحمد لله و انا مش شيخة انا انسانة عادية جداً ليا حسناتي و ليا سيئاتي و البشر كلهم كدة فبلاش حد يزايد علي حد و بدل ما نتريق او نقول كلام مش مهم نكون متصالحين مع نفسنا و نبطل نحكم علي بعض احنا بشر مش ملايكة ”.

واختتم حديثها: “أنا مش شيخة بس يلا بشر بردو”

حلا شيحة

جدير بالذكر، أنه آخر أعمال حلا شيحة الفنية كانت مشاركتها في بطولة فيلم "مش أنا" مع الفنان تامر حسني ويعد الفيلم أول بطولة سينمائية لها عقب عودتها من الاعتزال، ويشاركهما في البطولة كلا من ماجد الكدواني، إياد نصار، وشيرين، محمد عبدالرحمن، سوسن بدر،  حجاج عبدالعظيم، وآخرين والفيلم كان من تأليف تامر حسني وإخراج سارة وفيق.

تابع موقع تحيا مصر علي