عاجل
الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

رقص نانسي عجرم مع مروان بابلو في حفلتهما بالرياض| فيديو

نانسي عجرم ومروان
نانسي عجرم ومروان بابلو

أحيت المطربة اللبنانية نانسي عجرم حفلًا غنائيًا بالتعاون مع الرابر مروان بابلو بالمملكة العربية السعودية وتحديدًا في الرياض ضمن فعاليات موسم الجيمرز مساء يوم الخميس الموافق 11 أغسطس.

تحيا مصر يرصد تفاصيل حفل نانسي عجرم ومروان بابلو

وأثناء الحفل ظهرت نانسي عجرم في وصلة رقص مع مروان بابلو على خشبة المسرح خلال غنائهما لأغنيتهما الجديدة "عيشها بعافية" التي تم طرحها يوم الأربعاء الموافق 10 من شهر أغسطس الجاري.

أغنية "عيشها بعافية"

وتعد الأغنية من كلمات منة القيعي ومروان بابلو، ومكس حسن الشافعي، وقد حققت منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 644 ألف مشاهدة على موقع الفيديوهات العالمي "يوتيوب".

وتقول كلماتها: “حاجة مش عادية، خطوتي غير مش هي هي، مظبوطة ظبطة على الدقات، بوم بوم بوم، مش تقليدية، إيزي وده الحلو اللي فيا، ع البيت ماشية كده وبثبات، بوم بوم بوم، قلبي اللي سايق ماشية وراه، ما هو ده اللي رايق، عايشة بعافية ومش بالعافية، مزاج لايق عليا، خطير خطير خطير، إحساس خطير حاسة إني بطير، خطير خطير خطير، ده المود خطير حاسة إني بطير، قلبي ده بيطير، ألو معاكم بابلو واحدة انتظار، داخل بالتوكسيدو ظابط النظام، جاي عشان الشو عافية لو جاب الشوق، واكمني شاب ذوق دي مني كادو، ع البيت بنزل با با، ولو سألتوا مين عارفين إني بابا، الشغل ديا سهلة جيت عشان فان فان، قلبي زي الباي كبير حاسس إني با با، متستغربش إني بودي بكيفي أنا بعدي، التاج دا على قدي بالميلي، أتحدى العالم كله، حتى لو هلعبها سولو، قلبي بيفوت في الحديد”.

أخر أعمال نانسي عجرم

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال نانسي عجرم أغنية “صح صح” التي تم طرحها يوم 8 من شهر يوليو الماضي عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي “يوتيوب”، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 27 مليون مشاهدة.

والأغنية من كلمات أحمد علاء الدين، وألحان مودي سعيد، ومن كلماتها: "وقف.. وقف كل الـ قاعدين
وارقص… ارقص واختار ترقص مع مين، دلع… دلع… دلع كل الحلوين، دلع كل الحلوين، شكلها سهرة صباحي… والكل هيفضل صاحي، وما نظهرش إلا مع الناس…مع الناس الغاليين، ونعيش أجمل سهراية بالصحبة الحلوة كفاية، ونسيب السهر الحلوة دي ونروح على فين".

تابع موقع تحيا مصر علي