عاجل
الجمعة 26 أبريل 2024 الموافق 17 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

"متثقش في حد مهما كان قربه منك".. اليوتيوبرز "هيكل توينز" يعلنوا سرقة قناتهم على يوتيوب

هيكل توينز
هيكل توينز

أعلن اليوتيوبرز المشهورين بـ “هيكل توينز” تعرضهم لـ سرقة قناتهم الرسمية عبر موقع الفيديوهات الشهير “يوتيوب”، مشيرين إلى أنه رغم استعادتها يوجد من يحاول سرقتها للمرة الثانية.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تفاصيل تعرض اليوتيوبرز هيكل توينز لـ سرقة قناتهم عبر يوتيوب

هيكل توينز يكشفوا تفاصيل تعرضهم للسرقة

وجاء على الصفحة الرسمية لـ “هيكل توينز” عبر موقع التواصل الإجتماعي “فيسبوك”: “الحمد لله كنا متأكدين ان ربنا مبيضيعش تعب حد، تخيل تكون شغال على حاجة بتحبها وبتكبر فيها لمدة خمس سنين من توتر وضغط و شغل وفلوس صرفتها عليه و يمكن مش كل الناس هتشوف ده لأن اللي بيطلع من كل ده في الاخر الهزار والضحك والمحتوى الكويس … عمرنا ما توقعنا الخيانه من حد وده كان غلط .. الحاجة اللي عمرى ما توقعتها انها هتيجي من حد قريب ليك”.

هيكل توينز: بقالنا 3 أيام من غير نوم ولسة في ناس بتحاول تسرقها

وكشف الثنائي معاناتهم في استرجاع قناتهم عبر يوتيوب، فقالوا: “بقالنا حرفياً ٣ ايام منغير نوم بنعمل محاولات بكل الطرق اننا نرجع القناة بعد ما اتسرقت من ناس مريضه كان كل هدفهم مش انهم ياخدوا منها فلوس .. لأ ده كانو عايزين يقفلوها وبس .. والحمد لله قدرنا نرجعها رغم المحاولات المستمره دلوقتي تاني في سرقتها".

هيكل توينز يوجهوا نصيحة للجمهور

واختتم الثنائي حديثهم بـ نصيحة لمتابيعهم، قالو فيها: “خلاصة الدرس ده انك متثقش في حد بنسبة ١٠٠٪؜ مهما كان قريب ليك ، واتأكد دايماً ان عمر ربنا ما هيضيع تعبك لو نيتك صافية".

معلومات عن هيكل توينز

هيكل توينز هما أخان توأم يدعيان حسن وحسين هيكل، انضما إلى اليوتيوب في منتصف عام 2017، اشتهر الثنائي بفيديوهاتهما الترفيهية معًا، بالإضافة إلى فيديوهات المقالب والتحديات، التي تصل نسب مشاهدتها لملايين، دخل الثنائي مجال التمثيل والغناء، فكانت أولى تجاربهما السينمائية بعنوان “جلوبال” والذي دارت قصته حول شاب تعرض للتنمر في طفولته، ما أصابه بمرض نفسي جعله ينتقم من الذين تنمروا عليه في صغره، وتضم أحداث الفيلم الكثير من مشاهد الأكشن التي صممها محمد بدوي مصمم المعارك الشهير.

تابع موقع تحيا مصر علي