عاجل
الخميس 18 أبريل 2024 الموافق 09 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بهاء سلطان يحيي حفلًا غنائيًا بالإسكندرية في هذا الموعد| تفاصيل

بهاء سلطان
بهاء سلطان

يستعد المطرب المصري بهاء سلطان لإحياء حفل غنائي جديد له في مدينة الإسكندرية وتحديدًا في Alex Arena Golden Jewel يوم الخميس الموافق 8 من شهر سبتمبر المقبل، ومن المقرر أن يتم فتح الباب لاستقبال الجمهور في تمام الساعة الخامسة عصراً.

تحيا مصر يرصد تفاصيل حفل بهاء سلطان القادم بالإسكندرية

حيث نشر بهاء سلطان بوستر الحفل عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام"، وعلق عليه قائلًا: "جمهور إسكندرية الغالي أوي على قلبي ميعادنا يوم ٨ سبتمبر، وحشتوني".

ومن ناحية أخرى تم فتح الباب لحجز تذاكر الحفل، والتي قسمت أسعارها إلى فئتين، كالآتي: الأولى يصل سعرها إلى 300 جنيه مصري، والثانية يصل سعرها إلى 500 جنيه مصري.

أخر أعمال بهاء سلطان

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال بهاء سلطان أغنية "سماح سماح" التي تم طرحها مؤخرًا يوم 16 من شهر فبراير الماضي عبر القناة الرسمية لشركة "فري ميوزك" على موقع الفيديوهات العالمي "يوتيوب"، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من مليون مشاهدة.

أغنية "سماح سماح"

وتعد الأغنية من كلمات نصر محروس، ألحان حسين محمود، توزيع حسن سعيد، وتقول كلماتها: “سماح سماح يا أهل السماح من الجراح هناخد إيه كُتر البُكى على اللي راح خلاص يا عيني هيفيد بإيه يبيعوا ما يبيعوا يعني هيحصللي إيه حبيبك اللي باعك ليه تبكي في يوم عليه سماح سماح يا أهل السماح من الجراح هناخد إيه كُتر البُكى على اللي راح خلاص يا عيني هيفيد بإيه .. مليان القلب منهم .. مليان القلب منهم إزاي قلبي يشوفهم ويضحك ويجاملهم دول اللي جرّحونا .. دول اللي عذبونا دول اللي جرّحونا دول اللي عذبونا فاكرين لما يسيبونا هنضيع من بعد منهم سماح سماح يا أهل السماح من الجراح هناخد إيه كُتر البُكى على اللي راح خلاص يا عيني هيفيد بإيه .. غريبة الدنيا دي وشوفوا بتعمل إيه بتقسى على اللي يخلص دايمًا تيجي عليه مافيهاش أبدًا حبايب طب قوللي هنعمل إيه سماح سماح يا أهل السماح من الجراح هناخد إيه كُتر البُكى على اللي راح خلاص يا عيني هيفيد بإيه يبيعوا ما يبيعوا يعني هيحصللي إيه حبيبك اللي باعك ليه تبكي في يوم عليه سماح سماح يا أهل السماح من الجراح هناخد إيه كُتر البُكى على اللي راح خلاص يا عيني هيفيد بإيه”.

تابع موقع تحيا مصر علي