عاجل
السبت 18 مايو 2024 الموافق 10 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

محمد رمضان يظهر مع أهالي بولاق أبو العلا أثناء تصوير فيلم "ع الزيرو"| فيديو

محمد رمضان
محمد رمضان

ظهر النجم محمد رمضان مع عدد كبير من أهالي منطقة بولاق أبو العلا أثناء تصوير مشاهده هناك لفيلم "ع الزيرو"، وكانت الأهالي محتشدين حوله بكثرة لتحيته وأخذ الصور معه.

تحيا مصر يرصد تفاصيل ظهور محمد رمضان مع أهالي بولاق أبو العلا

حيث نشر محمد رمضان مقطع فيديو له أثناء تواجده في منطقة بولاق أبو العلا بين أهاليها عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام"، وعلق عليه قائلًا: "شكرًا أهالي بولاق أبو العلا على تعاونكم وحسن استقبالكم لنا النهاردة أثناء تصوير فيلم ع الزيرو، إنتاج جمال العدل، إخراج ماندو العدل، قريبًا في جميع دور العرض ثقة في الله نجاح".

بداية تصوير فيلم "ع الزيرو"

ويذكر أن النجمة نيللي كريم قد أعلنت يوم الإثنين الموافق 8 من شهر أغسطس الجاري عن بداية تصوير فيلم "ع الزيرو"، حيث كتبت عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك": "أول يوم تصوير فيلم ع الزيرو، تأليف مدحت العدل، إنتاج جمال العدل، إخراج محمد العدل، بطولة نيللي كريم ومحمد رمضان".

أخر أعمال محمد رمضان

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال النجم محمد رمضان أغنية "ما يركبش بسكلتة" التي تم طرحها يوم 20 من شهر أغسطس الجاري عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي "يوتيوب"، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من مليون مشاهدة.

وهي من كلمات وألحان الباور العالي، وتقول كلماتها: “خد متخافش أنا لما بحضر اخض تضربني بصوت بحي نرد ازاي قطط في أسود بتعض هلعبها لوب .. لو راجل صد أنا في التواضع مقولكشي جاي اخطف انظاركوا وامشي عن نفسي ليه متكلمشي أنا عارف ان انتوا .. متغاظين .. أوي أوي .. متغاظين .. أوي .. أوي أنا عارف إن إنتوا .. متغاظين أوي .. طب تعرف تعمل كدة .. كدة .. كدة عالناهيه بنلعب منهيبش طلعتوا اشاعه ومكلتش اضرب غيرها الطلقة مجتش كفاياك دولارات متبعزقهاش .. اوي متبعزقهاش ... اوي ... متبعزقهاش .. أوي أنا لما اتكلم اعلم اجيب م الاخر اصلي معلم اقول الكلمه الكلمه تعلم لو غابت مني هتتعتم زي ما اجيبها بسيبها انا زي ما ارتبها بكركبها انا في اي حته بخش اقلبها .. كده طب تعرف تعمل كدة .. كدة جامد جدا في اي حته ميجا ستار مش برمي الجته نمبر وان يركب ملاكي بس مايركبش بسكلته انا لما اخطي بغطي احسبها بالمتر لا بالسنتي انا جنبي خمسين شنب لادارتي انا شورتي لايق اوي مع نضارتي بص لايق ازاي .. بص متضايق ازاي بص لايق ازاي .. بص متضايق ازاي طب تعرف تعمل كدة”.

تابع موقع تحيا مصر علي