عاجل
الأحد 02 أكتوبر 2022 الموافق 06 ربيع الأول 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

بهاء سلطان يتواجد بـ برج القاهرة للاحتفال بطرح أغنيته الجديدة| تفاصيل

بهاء سلطان
بهاء سلطان

يتواجد المطرب بهاء سلطان حاليًا في جزيرة الزمالك وتحديدًا ببرج القاهرة لكي يحتفل بطرح أغنيته الجديدة "دلوقتي عجبناكوا" مع شركة روتانا للصوتيات والمرئيات، وذلك بحضور عدد كبير من الجمهور الذي حرص على التواجد هناك لتهنئة بهاء سلطان بأغنيته الجديدة والتقاط الصور التذكارية معه.

تحيا مصر يرصد تفاصيل احتفال بهاء سلطان بطرح أغنيته الجديدة دلوقتي عجبناكوا

وتزين برج القاهرة مساء اليوم باسم بهاء سلطان وأغنيته الجديدة "دلوقتي عجبناكوا"، وسط تواجد كبير من جماهير بهاء سلطان.

أغنية "دلوقتي عجبناكوا"

ويذكر أن أغنية "دلوقتي عجبناكوا" تم طرحها منذ بضع ساعات عبر القناة الرسمية لشركة "روتانا" على موقع الفيديوهات العالمي "يوتيوب"، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 161 ألف مشاهدة.

وهي من كلمات منة القيعي، ألحان عزيز الشافعي، توزيع أحمد عادل، مكس ماهر صلاح، وماستر جلال حمداوي، وتقول كلماتها: “دلوقتي عجبناكوا ؟ ما كنا حلوين ومعاكوا ! فجأة الشوق آهو جابكوا طب إيه كان مشّاكوا ؟ أيوة إحنا إحلوينا لأ وكمان بقينا صعب يخش علينا كلمة ودمعتين كنا زمان حاجة تانية غلب وطيبة الدنيا كنا بنيجي ف ثانية كنتوا ساعتها فين دلوقتي بقينا فلة ده إنتوا كسرتوا ورانا قلة ومشينا وسايبينها على الله كدة فجأة وجعناكوا عارفين أيوة قسينا نشفنا ورانا رمينا دنيا بنت لذينة يوم سلف يوم دين والله مش ندية ولا عِند ولا أذية أصل المواضيع ديا خلصت من سنتين دلوقتي إتقدرنا ده إحنا ياما إتكدرنا يلا قدركم وقدرنا تيجوا بعد ما ننساكوا”.

أخر حفلات بهاء سلطان

ومن الجدير بالذكر أن المطرب بهاء سلطان قد أحيا حفلًا غنائيًا يوم الخميس الماضي 8 من شهر سبتمبر الجاري بمحافظة الإسكندرية وتحديدًا في Alex Arena Golden Jewel، وتم تقسيم أسعار تذاكر الحفل إلى فئتين، الأولى يصل سعرها إلى 300 جنيه مصري، والثانية يصل سعرها إلى 500 جنيه مصري.

وكان بهاء سلطان قد شوق جمهوره لحفلته بالإسكندرية، حيث نشر بوستر الحفل عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "إنستجرام"، وعلق عليه قائلًا: "جمهور إسكندرية الغالي أوي على قلبي ميعادنا يوم ٨ سبتمبر، وحشتوني".

تابع موقع تحيا مصر علي