عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

أول تعليق من رامي جمال على أنباء انفصاله عن زوجته ناريمان: "أسرار"

رامي جمال
رامي جمال

أثارة ناريمان زوجة المطرب رامي جمال الجدل حول الفنان بعد إعلانها طلاقهما رسميا من خلال منشور عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام بشكل مفاجئ، دون تعليق من رامي جمال.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير أول تعليق من رامي جمال على أنباء طلاقه

رامي جمال لـ الجمهور بعد طلاقه: حياتي الشخصية سر

وخرج رامي جمال ليرد على الجدل المثار حول طلاقه، فكتب عبر خاصية “ستوري” بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: "إلي كل اللي بيسألوني الفترة دي عن حياتي الشخصية.. دي أسرار بقي".

لا يتوفر وصف.
منشور رامي جمال

رامي جمال وأنباء انفصاله عن زوجته

وكانت قد أعلن زوجة رامي جمال انفصالها في يوم الجمعة المنقضي، من خلال منشور قالت فيه: "تم الطلاق بيني وبين رامي، أتمناله كل خير وأتمنى يكون سعيد في حياته الجديدة وأتمنى لنفسي كمان الخير والسعادة"، وبعدها بساعات قامت بحذف المنشور، الأمر الذي زاد علامات الإستفهام على وجوه الجمهور.

رامي جمال وقصته مع المطرب النقاش

من ناحية أخرى، كان الفنان رامي جمال خطف الأنظار إليه من خلال تقديم يد العون للمطرب النقاش أحمد سالم، وتحدث الفنان عن هذا الأمر، فقال: “عايز اتكلم عن حاجة مهمة جدًا علشان أنا شايف القبول اللي ربنا كاتبه للفنان أحمد سالم، أحمد فنان بدرجة مشوفتهاش في حياتي مرتين تلاتة، وأنا شايف أن الحب اللي الناس حبته ليه دي حاجة مش بتحصل كل يوم، وأنا فرحان جدًا أن مازال الصوت الحلو والفن الحقيقي الناس بتحبه وبتدعمه، وفيه ناس كتير فرحانة وبتقولي شكرا أنك بتساعد أحمد لكن أنا مش بساعده، أنا بساعد نفسي كفنان وكملحن أن الوسط الفني يبقى فيه أصوات زي أحمد عشان دي حاجة بترقى بالذوق العام ودي حاجة بقينا محتاجينها جدا كلنا”.

وتابع في فيديو أخر يجمعه بالمطرب النقاش: "الوعد اللي انا وعدته ليه مش هيمنعني عنه الا اما عمري يخلص وممكن أوصي المكتب كمان يكملوا معاه، أنا مش عايز منه أي حاجة ومش ممضيه على عقود إحتكار هو بشوش والناس حبته من أول فيديو عمله”.

تابع موقع تحيا مصر علي