عاجل
الجمعة 09 ديسمبر 2022 الموافق 15 جمادى الأولى 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

بينهم كارول سماحة وراغب علامة.. تعرف على ضيوف الحلقات الأولى من برنامج "أنغام"

كارول سماحة وأنغام
كارول سماحة وأنغام وراغب علامة

انتهت المطربة أنغام من تصوير عدد من حلقات برنامجها الجديد الذي يحمل اسمها، ومن المفترض أن سيعرض على شاشة تلفزيون قناة دي إم سي يومي الخميس والجمعة في تمام الساعة التاسعة مساءً بتوقيت مصر، كما سيذاع على شاشة تلفزيون دبي في تمام الساعة العاشرة والنصف مساءً بتوقيت دبي.

تحيا مصر يرصد ضيوف الحلقات الأولى من برنامج "أنغام"

ومن ضمن الحلقات التي انتهت المطربة أنغام من تصويرها استعدادا لعرضها قريبا حلقة كارمن سليمان، أحمد جمال، كارول سماحة، مدحت صالح، راغب علامة، بهاء سلطان، وغيرهم.

أخر أعمال أنغام

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال الفنانة أنغام أغنية "عارفة قيمتي" التي تم طرحها عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب يوم 9 من شهر أغسطس الماضي، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 3 مليون مشاهدة.

وجاءت أغنية "عارفة قيمتي" من كلمات أمير طعيمة، ألحان عمرو مصطفى، توزيع تميم، ومكس وماستر أمير محروس، وتقول كلمات الأغنية: “بنخطف وقت م الدنيا ونتسابق مع الأيام .. وعمرنا كام عشان نقبل ثواني في عمرنا يضيعوا بقيت ما بجيش على نفسي عشان مخلوق .. أنا اللي بسوق وقبل ما حد بيبعني انا ببيعه عارفه قيمتي وعارفة أنا مين .. ده الطريق اللي انا ماشياه مش مهم الناس عايزين .. المهم اللي انا عايـزاه كل ثانية ناوية أعيش .. و اللي فات هنساه دنیا و بنعيشها .. و اللي يعيش ياما يشوف و فيه ناس نقابلها”.

كلمات أغنية “عارفة قيمتي”

“أصلا مش وش كسوف على ايه نقدرهم و نكبرهم و الموضوع معروف لو خايف تخسر حاجة اخسرها و انت تبطل خوف عارفه قيمتي و عارفه أنا مين ، الطريق اللي انا ماشياه .. ده مش مهم الناس عايزين .. المهم اللي انا عايـزاه كل ثانية ناوية أعيش .. و اللي فات هنساه سنين في العمر بنعيشها على الفاضي بنرضي الناس .. فهمت خلاص و هعمل كل شيء في حياتي انا عايزاه .. ما دام حباه . كفاية عليا اني أعيش و أرضيني من الاخر كلام الناس لا يعنيني”.

تابع موقع تحيا مصر علي