عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بنفس اللون.. ياسمين صبري تتصدر التريند بعد صورتها خلف ممثلة تركية| تفاصيل

ياسمين صبري وتوبا
ياسمين صبري وتوبا بويوكستون

تصدرت الفنانة ياسمين صبري محركات بحث جوجل، وذلك بعد ظهورها في صورة خلف الممثلة التركية توبا بويوكستون، بنفس لون الملابس.

تحيا مصر يرصد لكم تفاصيل ظهور ياسمين صبري خلف توبا بويوكستون

ياسمين صبري وتوبا بويوكستون بالفوشيا

وتداول رواد التواصل الإجتماعي تلك الصورة، مع وضع المقارنات بين كلًا من النجمتين، وترجع تلك الجلسة إلى عرض أزياء "فالنتينو" بأسبوع الموضة في باريس والتي كانت تركز على اللون “الفوشيا" ككل. 

ياسمين صبري وتوبا بويوكستون

وانقسم الجمهور إلى شقين، منهم من يدافع عن ياسمين صبري وفي نظرهم هي الأفضل، ومنهم من يقف في صف توبا بويوكستون. 

مقارنات الجمهور بين ياسمين صبري وتوبا بويوكستون

فقال تعليق: ياسمين صبري أجمل من توبا، وتعليق آخر: الاتنين قمرين. 

تعليقات الجمهور 

 وتعليق ساخر من الإطلالات قال: أنا فهمت يا جماعة، تقريبًا بيحتفلوا بمولد النبي.  

تصريحات ياسمين صبري مع إسعاد يونس

تحدثت الفنانة ياسمين صبري عن ضرورة أن يكون الأب والأم مؤهلين نفسيًا وماديًا، قبل قرار إنجاب أطفال، وذلك خلال لقائها ببرنامج صاحبة السعادة مع إسعاد يونس.

حيث قالت ياسمين صبري: أختي لما خلفت كان شعور غريب، الأطفال جُمال، والإنسان اللي يقرر يجيب أطفال لازم يكون مُهيأ نفسيًا، عشان أنا دارسة علم نفسي عارفة إن الطفل بيتأثر بكل حاجة ولازم الناس تكون عارفة هي بتعمل ايه.

مخاوف ياسمين صبري

وكشفت أيضًا ياسمين صبري عن مخاوفها، خلال لقائها مع إسعاد يونس، قائلة: بخاف من الضلمة، ومبحبهاش لأن بحس إن هي مجهولة، ومش بتفرج على أفلام رعب أبدًا ولما بشوفها بقلب بسرعة، ولا بشوف حوادث أو فيديوهات مأساوية، وبشوفي اللي أنا عايزاه.

وتابعت: أي مطب كف إيدي بيعرق، ولما بكون على جبال أو في حاجة عالية، باخد نفس طالع داخل عشان أهدا، ومش عايزة اكسر حاجز فوبيا المرتفعات.

وعن سبب إكتئابها سابقًا: لما جبت ملحق في الثانوية العامة، في الحساب، وخبيت على أهلي وقولتلهم أنا نجحت، وكنت باخد فلوس لعبي للسباحة وبدفع تمن الدروس من جيبي، وعرفت ان عندي اكتئاب لما لاقيت نفسي بهرب لما بفتكرها.

تابع موقع تحيا مصر علي