عاجل
الجمعة 26 أبريل 2024 الموافق 17 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

أنغام وراغب علامة يرقصان على أغنية "أنا اسمي حبيبك" في أولى حلقات برنامجها

أنغام
أنغام

شهدت الحلقة الأولى من برنامج "أنغام" الذي يذاع حاليا على شاشة تلفزيون قناة "دي إم سي" وتقدمه المطربة أنغام وصلة رقص بين الضيف الفنان راغب علامة والمطربة أنغام داخل استوديو البرنامج على أغنية "أنا اسمي حبيبك".

تحيا مصر يرصد تفاصيل الحلقة الأولى من برنامج أنغام

وبدأت حلقة اليوم من البرنامج بحوار بين المطربة أنغام وفريق عملها من الاستايلست والكوافير والموسيقار تميم، للاتفاق على الإطلالة التي ستظهر بها المطربة أنغام في الحلقة الأولى من برنامجها كالأزياء وتسريحة الشعر والمكياج، كما اتفقت مع الموسيقار على الأغاني التي ستقدم في الحلقة.

أخر أعمال أنغام

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال الفنانة أنغام أغنية "عارفة قيمتي" التي تم طرحها عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب يوم 9 من شهر أغسطس الماضي، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 3 مليون مشاهدة.

وجاءت الأغنية من كلمات أمير طعيمة، ألحان عمرو مصطفى، توزيع تميم، وتقول كلماتها: “بنخطف وقت م الدنيا و نتسابق مع الأيام ... و عمرنا كام عشان نقبل ثواني في عمرنا يضيعوا بقيت ما بجيش على نفسي عشان مخلوق ... أنا اللي بسوق و قبل ما حد بيبعني انا ببيعه عارفه قيمتي و عارفه أنا مين ... ده الطريق اللي انا ماشياه مش مهم الناس عايزين ... المهم اللي انا عايـزاه كل ثانية ناوية أعيش ... و اللي فات هنساه دنیا و بنعيشها ... و اللي يعيش ياما يشوف و فيه ناس نقابلها".

كلمات أغنية “عارفة قيمتي”

"أصلا مش وش كسوف على ايه نقدرهم و نكبرهم و الموضوع معروف لو خايف تخسر حاجة اخسرها و انت تبطل خوف عارفه قيمتي و عارفه أنا مين ، الطريق اللي انا ماشياه .. ده مش مهم الناس عايزين ... المهم اللي انا عايـزاه كل ثانية ناوية أعيش ... و اللي فات هنساه سنين في العمر بنعيشها على الفاضي بنرضي الناس ... فهمت خلاص و هعمل كل شيء في حياتي انا عايزاه ... ما دام حباه . كفاية عليا اني أعيش و أرضيني من الاخر كلام الناس لا يعنيني”.

تابع موقع تحيا مصر علي