عاجل
الثلاثاء 07 مايو 2024 الموافق 28 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ندمانة اني وثقت في ناس مكنوش يستاهلوا.. بتصريحات تشويقية اسعاد يونس تروج لحلقتها مع شيرين

شيرين عبد الوهاب-
شيرين عبد الوهاب- صاحبة السعادة

تستعد الفنانة شيرين عبد الوهاب لـ الحلول ضيفة على برنامج “صاحبة السعادة”، الذي تقدمه الإعلامية اسعاد يونس على قناة dmc، وذلك في أول ظهور إعلامي لها بعد أزمتها مع طليقها المطرب حسام حبيب.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تفاصيل حلول شيرين عبد الوهاب ضيفة على صاحبة السعادة

شيرين عبد الوهاب في صاحبة السعادة

وتعرض حلقة شيرين عبد الوهاب في برنامج صاحبة السعادة لـ اسعاد يونس بعد كثير من التشويق في يومي الإثنين والثلاثاء المقبلين، في تمام الساعة الـ الحادية عشر مساء على قناة dmc.

تصريحات شيرين عبد الوهاب مع اسعاد يونس

وجاء في البرومو التشويقي لـ حلقة شيرين عبد الوهاب مع اسعاد يونس، التي شاركتها قناة Dmc، الناقلة لـ برنامج صاحبة السعادة، تصريحات مثيرة لـ للمطربة المتألقة توحي بمدى أهمية الحلقة، اذ جاءت على النحو الأتي:

  • أنا جاية هنا عشان أقول حاجات أول مرة هقولها في حياتي.
  • نفسي أعيش وسط ولادي واما يكبروا يكونوا فنانين هما اللي يشغلوني.
  • أكتر شيء مؤلم عدى عليا أما شوفت والدي عاجز وانا قدامه مش قادرة اعمل حاجة.
  • ندمانة اني وثقت في ناس مكنوش يستاهلوا الثقة دي.

أخر أعمال شيرين عبد الوهاب

من ناحية أخرى، كانت أخر أعمال المطربة شيرين عبد الوهاب طرحها لـ أغنية “المترو”، التي تعاونت خلالها مع الشاعر أيمن بهجت قمر، وجاءت كلماتها: “في محطه المترو وانا ماشيه من يومين انا شفت حد مش هشوفه مرتين ضحكت عيونه ضحكه قولت قصدو مين انا انا انا.. بصيت شمالي وبعدها بصيت يمين ومكنش فيه الا انا بس وجمبي اتنين مبقتش عارفه هو يومها قصدو مين يا دي يا دي يا انا..  خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه مبقتش فاهمه مبقتش عارفه ده عمل فيه روحي وفي قلبي اي قربلي خطوه وقالي فجأه اي النظام دقات قلبي سريعه ومن غير انتظام وضحكلي نفس الضحكه قولت خلاص تمام كده انا انا..  قبل اما نحكي وقبل ما نقول كلمتين تلفونو رن استأذن وبعد خطوتين في الزحمه تاه من قبل ما اعرف هو مين كده كده كده..  خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه خد قلبي مني وخطفني خطفه ولاقيتني طايره مع اني واقفه مبقتش فاهمه مبقتش عارفه ده عمل في روحي وفي قلبي اي في محطه المترو وانا ماشيه من يومين خد قلبي مني ضحكت عيونه ضحكه قولت قصدو مين انا انا انا”.

تابع موقع تحيا مصر علي