عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

خاص| مايان السيد: اتعودت أن أي زميل بمثل معاه دور رومانسي بيطلع إشاعة أن أحنا مرتبطين.. ودا مبقاش يضايقني

مايان السيد
مايان السيد

حرصت الفنانة الشابة مايان السيد التعليق على الشائعات التي تتعرض لها في كل مرة تقدم عمل رومانسي بجانب فنان زميل لها، حيث قالت في تصريحات خاصة لـ موقع تحيا مصر: “اتعودت أن اي زميل ليا بمثل معاه بنعمل دور رومانسي مع بعض خلاص بيطلع إشاعة أن أحنا مرتبطين”.

تحيا مصر يرصد تصريحات مايان السيد عن فيلم “هاشتاج جوزني”

وتابعت مايان السيد في حديثها عن الشائعات قائلة: “أي حد بتصور معاه على الريد كاربت احنا مرتبطين خلاص بقيت متعودة ومش بتضايق.. بالعكس بقيت أنا وهو نقعد نضحك مع بعض.. زمان كنت واخدة الموضوع على قلبي أوي ومش طايقة أي حد يقول عليا كلمة وحشة”.

مايان السيد في فيلم “هاشتاج جوزني”

وعن مواصفات فتى أحلامها قالت الفنانة مايان السيد: “أي بنت هتقول مواصفات الولد اللي عايزة ترتبط بيه بيطلع حاجة تانية خالص.. الناس بيحبوا يشوفوني عروسة واديكوا هتشوفوني عروسة في الفيلم”.

وتابعت مايان السيد في حديثها عن شخصيتها في فيلم “هاشتاج جوزني” قائلة: “شخصيتي في فيلم هاشتاج جوزني اسمها لي لي وأنا اللي مختارة الاسم مع أستاذ عصام نصار لأن بنته اسمها لي لي ف دي حاجة شجعتنا أن أحنا نسمي الشخصية لي لي، وهي بنت جميلة رقيقة رومانسية، بتحب الأطفال والأطفال بيحبوها وبتعمل حاجات خير كتير ومستنية حد مناسب يكون في حياتها.. فهي بتمثل بنات كتير ويارب تكون قدوة ليهم”.

مايان السيد: متفائلة بتجربتي في الفيلم 

ومن الجدير بالذكر أن الفنانة مايان السيد قالت عن فيلم “هاشتاج جوزني” في بيان صحفي لها: “دوري في الفيلم يجمع بين الكوميديا والرومانسية، ولدي شعور بالسعادة وفي نفس الوقت المسئولية تجاه لعبي لدور البطولة في فيلم روائي طويل، وأنتظر بفارغ الصبر طرح الفيلم في دور العرض في مصر و الدول العربية، وأنا متفائلة بتجربتي في الفيلم، وأعتقد أنها ستكون مختلفة في مشواري الفني، بسبب الفكرة الجديدة والمتميزة، بالإضافة لوجود عدد من الأغاني المميزة لعدد من نجوم الغناء المصري ضمن أحداث العمل”.

تابع موقع تحيا مصر علي