عاجل
الجمعة 10 مايو 2024 الموافق 02 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

احمد كامل وعلي لوكا بالشال الفلسطيني خلال حفلهم في ساقية الصاوي

أحمد مالك
أحمد مالك

شهد مسرح قاعة النهر بـ ساقية الصاوي في مساء يوم السبت الموافق 29 من شهر أكتوبر الحالي، أمسية غنائية رائعة جمعت بين عدد من المطربين وهم بيج سام وأحمد كامل وعلي لوكا.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير علي لوكا وأحمد كامل في حفله بـ ساقية الصاوي

أحمد كامل وعلي لوكا بالشال الفلسطيني

وحرص كلا من المطرب أحمد كامل وعلي لوكا على ارتداء الشال الفلسطيني الذي انتشر في الفترة الأخيرة بين نجوم الفن والغناء.

أحمد كامل

وسبق وأن ظهر الفنان أحمد مالك بنفس الشال في إحدى المناسبات، كما حرص مطرب الراب ويجز على رفع علمي مصر وفلسطين في إحدى حفلاته في دولة عربية خارج مصر.

علي لوكا

أخر أعمال أحمد كامل

من ناحية أخرى، كانت أخر أعمال الفنان أحمد كامل طرحه لـ أغنية أكتر من السكوت، والتي أتت كلماتها: "وماكفاكيش دلوقتي اني خلاص وحيد ايه بيننا ينفع يبقى اكتر من السكوت من يوم ما سيبتك وانتي شاغلك اني عايش ولا اللي يمشي وتكرهيه لازم يموت وماكفاكيش دلوقتي اني خلاص وحيد ايه بيننا ينفع يبقى اكتر من السكوت من يوم ما سيبتك وانتي شاغلك اني عايش ولا اللي يمشي وتكرهيه لازم يموت.. و رايحة جاية سنين بعدك و هامك شوفت اية ف بعدك ما لو راحتك في اني اضيع قوليلي بس وانا اساعدك و رايحة جاية سنين بعدك و هامك شوفت اية ف بعدك ما لو راحتك في اني اضيع قوليلي بس وانا اساعدك.. حاولت تكوني ويايا لكن بوختي يا حكاية ومابنرجعش م الاول
ومابنوصلش لنهاية حاولت تكوني ويايا لكن بوختي يا حكاية ومابنرجعش م الاول ومابنوصلش لنهاية".

كلمات أغنية أكتر من السكوت

بعدك خسرت حاجات اكيد لكن بفوق مبقاش مكان جوايا ينفع ترجعيه قاسية فـ قربك وفـ بعادنا ماحنتيش تلوميني ليه دلوقتي ع اللي وصلنا ليه و رايحة جاية سنين بعدك و هامك شوفت اية ف بعدك ما لو راحتك في اني اضيع قوليلي بس وانا اساعدك و رايحة جاية سنين بعدك لا هامك شوفت اية ف بعدك و رايحة جاية سنين بعدك..  وماكفاكيش دلوقتي اني خلاص وحيد ايه بيننا ينفع يبقى اكتر من السكوت من يوم ما سيبتك وانتي شاغلك اني عايش ولا اللي يمشي وتكرهيه لازم يموت وماكفاكيش دلوقتي اني خلاص وحيد ايه بيننا ينفع يبقى اكتر من السكوت من يوم ما سيبتك وانتي شاغلك اني عايش.

تابع موقع تحيا مصر علي