عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

طليق منة عرفة: الأنثى تشكو في البيت.. وعند الخروج تكون أسرع من ميسي

محمود المهدي
محمود المهدي

شارك الفنان الشاب محمود المهدي طليق منة عرفة حكمة مع جمهوره، وذلك عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير انستجرام.

تحيا مصر يرصد لكم مشاركة محمود المهدي حكمة مع جمهور

محمود المهدي عبر انستجرام

وكتب محمود المهدي عبر خاصية ستوري بحسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير انستجرام: الأنثى دائمًا تشكو من رأسها وقدميها وظهرها وهي في البيت ولكن عندما تخرج تجدها اسرع من ميسي.

ويذكر، أن نشر محمود المهدي خلال الأيام الماضية صورة تصريح إدوارد عبر خاصية ستوري بانستجرام، وعلق: لو فنان طلب مبلغ أكبر وده بيحصل كتير كنت هتطلع تقول كده وتفضحة؟ ولا عشان معرفتش تاخد لقطة كمان مش عشان غلبان نيجي عليه.

وتابع محمود المهدي: عيب انت فنان وتصرفك ده ميطلعش غير من شخص حاقد.

محمود المهدي يدعم ويجز في رأيه بشأن عامل النظافة 

وكان قد دعم محمود المهدي طليق منة عرفة، تعليق الرابر ويجز على استغلال عامل النظافة الذي طرده طاقم عمل كشري التحرير، وذلك عبر حسابه الرسمي بانستجرام.

وشارك محمود المهدي طليق منة عرفة تعليق ويجز عبر خاصية ستوري بحسابه بانستجرام، وعلق: كتير فعلًا طالعين بيقولوا وصلني لعامل النظافة اللي طلعوه من محل الكشري بتاع التحرير علشان لبسه.. كويس إننا نجبر خاطرك مش لازم نصور كل حاجة وفيديوهات وناس كتير استغلت الموضوع ده.

وتابع محمود المهدي: في كتير زيه كل يوم بيحصل فيهم كده حضرتك كل واحد فيكو يقدر ينزل الصبح تحت بيته أو شركته هيلاقي عمال نظافة كتير شغالين في الشوارع وأنت بتعدي عليهم كل يوم ومش بتاخدوا بالكم منهم تقدر تعمل وجبات وتديهالهم أو تقدر تساعدهم باللي تقدر عليه بدل ما تصوروهم وانتوا بتعملوا الخير.

محمود المهدي ينصح المقبلين على الزواج 

وقد حرص محمود المهدي، في وقت سابق على توجيه رسالة للشباب المقبلين على الجواز، وذلك من خلال حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام.

كتب محمود المهدي عبر خاصية “ستوري”، بموقع انستجرام: “مش هقولكم الجواز وحش بالعكس حلو ودي سنة الحياة، بس لو هتتجوز في الزمن ده اتجوز وانت في سن صغير عشان هتجري كتير في المحاكم”.

تابع موقع تحيا مصر علي