عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

عميلة المصرية للاتصالات We تشكو: "تضليل وخدمة سيئة"

تحيا مصر

 اشتكت عميلة المصرية للاتصالات We من الخدمات المقدمة، مشيرة إلى تركيبها نت المصرية للاتصالات We فوجدت الراوتر لا يعمل، ولم تتمكن خدمة المصرية للاتصالات we من مساعدتها في حل المشكلة، ويرصد تحيا مصر شكاوى عملاء المصرية للاتصالات we بالتفصيل.

 

 عملاء المصرية للاتصالات We

قالت أحدى عملاء المصرية للاتصالات we عبر صفحتها الشخصية على موقع  "فيسبوك"،: "بداية من التضليل، قالوا لي مش هينفع تدخلي انترنت شركة تانية هتدخلي المصرية للاتصالات we  وبعدين لو مش عجبك غيري عادي لشركة تانية بالسهولة دي؟".

وأضافت: "طيب أخدنا الراوتر مش شغال من أول يوم نكلم خدمة العملاء يقولوا لنا يومين بس كدة وهيشد، السرعة هتزيد لوحدها معاك والنت هيظبط .. ومن الدعم الفني لخدمة العملاء لحد ما عدى أول ١٤ يوم ساعتها حضرتك لبست يا افندم في الراوتر، طيب بدلوا بواحد شغال، رفضوا".

المصرية للاتصالات We

واستكملت :طيب خدوه مش عايزينه، رفضوا، ادفع ثمنه إزاي وهو مش شغال، وبعدين يفعلوا على خط تاني خالص غرامة مضاعفة، بدون إخطار بدون إعلام ولا أي حاجة".

واختتمت: "نكلم ونروح الفرع ٣ مرات لما يردوا علينا هنبلغكم، يقولك ما انت ما دفعتش الغرامة الموقعة عليك اللي احنا أصلا مش عارفين سببها ويضاعفوها، والتأخير من عندهم بس انت لازم تقبل هتعمل ايه".

 

تابع موقع تحيا مصر علي