عاجل
الأربعاء 01 مايو 2024 الموافق 22 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

شيرين عبد الوهاب: حسام حبيب حب حياتي واللي حصل شيء طبيعي بين أي اتنين متجوزين

شيرن عبد الوهاب وحسام
شيرن عبد الوهاب وحسام حبيب

فجرت شيرين عبد الوهاب مفاجأة جديدة خلال مداخلتها الهاتفية مع الإعلامي عمرو أديب عبر برنامج الحكاية، وهي عودتها لـ حسام حبيب.

تحيا مصر تكشف تفاصيل عودتها لـ حسام حبيب

شيرين عبد الوهاب: أنا في عصمة راجل طيب 

وتابعت شيرين عبد الوهاب: "أنا في عصمة راجل طيب جدا وحبيبي في البداية وده شطان بيحصل بين أي اتنين متجوزين، وانا غلطت أما اتكلم بصوت عالي، أنا وعلي كان في العلن وحبي كان في العلن وانا مستهلش اني أعيش في ضلمة".

وأضافت “أنا لسة بحبه وهو حب حياتي وبوعد الناس إن أنا في أمان بحب جمهوري، وكل الناس هتكون دايما حمى ليا، حسام طيب واهله ناس طيبين وبوعد الناس وكفايا أمور شخصية”.

وأضافت: "وبوعد الجمهور بأغاني الفترة الجاية حلوة، وبعتذر لكل انسان زعلته في أي يوم من الأيام".

شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب

وسبق وأن كشف عمرو أديب عن مداخلته الهاتفية مع الفنانة شيرين عبد الوهاب بعد خروجه من المتستشفى مباشرة، اذ قال خلال برنامج الحكاية، المذاع على قناة mbc مصر: "النهارده كان في بيني وبين شيرين اتصال ونفسي اسمعكم صوتها اللي كان جيد وقوي، أول ما قالت ألو حسيت أنها كويسة.. سألتها عاملة ايه أحوالك ايه قالتلي اظن أنك سامع صوتي".

وتابع: "قولتلها كفارة قالتلي اه كفارة بجد، عايزاك تطمئن الناس عليا وأشكر الجمهور وكل الوسط الفني والمحامي ياسر قنطوش، وقالتلي في الأيام القادمة نقدر نتقابل ونعمل حوار.. هي فعلا بصحة جيدة وطول الحوار اللي بينا دي شيرين اللي أنا اعرفها هادية وجميلة وبتضحك وبتنكت، عندها وحشة كبيرة للوسط الغنائي وتقدير لكل الناس اللي سألوا عليها، قالتلي ابلغكوا أن الصورة المتداولة ليها مع حسام حبيب وأنهم كانوا مع بعض لا أساس لها من الصحة".

شيرين عبد الوهاب تقاضي شقيقها

هذا وأعلنت الفنانة شيرين عبد الوهاب مقاضاتها لـ شقيقها محمد عبد الوهاب، وذلك بتهمة السب والقذف، خلال مداخلته الهاتفية لـ برنامج الحكاية، الذي يقدمه الإعلامي عمرو أديب عبر شاشة mbc  مصر، ورد شقيقها على تلك الأنباء، كاتبا عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الإجتماعي “فيسبوك”: “حسبي الله ونعمة الوكيل تمشي سواق بيشتغل معاكي بقاله ٢٢ سنة صاينك وصاين ولادك، وشغالة بنت صغيره ملهاش زنب وميمي فؤاد الراجل المحترم بقي المدعو ميمي اللي من شهر كنتي منزله صوره ليه كاتبه عليها اجدع راجل في مصر، ياتري بقي بعد كل ده لوسي ابن طنط فكيهة اللي انتي معاه من ساعت ما خرجتي في فيلا قرايبه في لاند مارك مبسوط”.

تابع موقع تحيا مصر علي