عاجل
الثلاثاء 07 مايو 2024 الموافق 28 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ياسمين عز لحكيمات السوشيال ميديا: كنتي عملتي لجوزك كوباية شاي وساندويتش بدل التنظير على شيرين

ياسمين عز
ياسمين عز

وجهت المذيعة ياسمين عز رسالة لرائدات السوشيال ميديا اللواتي قمن بالتعليق على خبر رجوع المطربة شيرين عبد الوهاب للمطرب حسام حبيب، وذلك اليوم في برنامجها “كلام الناس”.

تحيا مصر يرصد تفاصيل رسالة ياسمين عز لحكيمات السوشيال ميديا

حيث قالت ياسمين عز: “وفروا وقتكم في الحكم على الناس، وفري الدقيقة اللي داخلة فيها على حياة حد تاني، وفري وقت التعليق على طلاق شيرين ولا جوازها.. أهي يا حبيبتي رجعت لراجلها وكرامتها محفوظة”.

ياسمين عز توجه رسالة لحكيمات السوشيال ميديا 

وتابعت ياسمين عز: “هل انتي كنتي هتروحي معاها البيت أخر اليوم ولا أنتي كنتي هتحميها وتقعدي ليها ليل نهار ولا أنتي كنتي هتلبيلها حاجاتها واحتياجتها.. أنتي أخرك هتكتبي تعليق تنظري فيه وأنتي قاعدة في البيت جمب جوزك متدفية ولابسة شرابك وبتشربي سحلب”.

وأضافت: “لكنتي سمعتي كلامي وبدل ما تضيعي وقتك في شوية تعليقات وتظير على الناس، تعملي لجوزك كباية شاي وساندوتشين جبنة رومي سايحة أكرملك من تضييع وقتك والتنظير على شيرين”.

ياسمين عز تعلق على رجوع شيرين وحسام حبيب

واستطردت: “حبيباتي المخربات خليكي في حالك عيشتك تحلالك.. كل واحد حر في حياته.. ولا نجومية ولا شهرة ولا مال ولا جمال ولا عيال يغني عن وجود راجل وتيجي معقدة تقولك ايه اشتغلي واشغلي نفسك ووقتك وانتي مش هتحسي أنك محتاجة راجل”.

شيرين عبد الوهاب تعلن عودتها لحسام حبيب

وبالأمس أعلنت الفنانة شيرين عبد الوهاب في مداخلة هاتفية لها مع الإعلامي عمرو أديب ببرنامج الحكاية رجوعها إلى عصمة الفنان حسام حبيب، حيث قالت: “انا تم كتب كتابي على حسام حبيب، وبعتذر لحسام عن كل الكلام اللي أنا قولته في حقه، أنا بحبه وهو حب حياتي، وكتب الكتاب تم في حضور الأهل والمقربين وهنزل أنا وهو ناكل فول وطعمية مع بعض في الشارع”.

تابع موقع تحيا مصر علي