عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

العيب في الست..الإعلامي سعيد جميل يصطدم بـ رضوى الشربيني والأخيرة ترد: أنا هموتك وليلتك مش هتعدي

رضوى الشربيني وسعيد
رضوى الشربيني وسعيد جميل

اصطدم الإعلامي سعيد جميل الإعلامية رضوى الشربيني، وذلك بعدما رد على تصريحاتها ضد الرجال خلال برنامجها.

تحيا مصر يرصد لكم صدام الإعلامي سعيد جميل بالإعلامية رضوى الشربيني

سعيد جميل يوجه رسالة قاسية لرضوي الشربيني 

وقام الإعلامي سعيد جميل بعرض مجموعة الفيديوهات لرضوى الشربيني أثناء مهاجمتها للرجال وتُحرض السيدات على الطلاق، وذلك خلال برنامجه الذي يُعرض عبر قناة القاهرة والناس وقال: ليه كده يا استاذة رضوى ده أنا بحبك والله وعادي تتجوزي مرة واتنين وتلاته وعشرين طالما مش مرتاحة بس تفتكري العيب في العشرين  ولا في الست  ومينفعش نقول أن الست عندها مشاكل ولازم تصلحها عشان تستقر؟.

وتابع: هو ليه يا جماعة بقى أسهل حاجة عندنا نقولها اطلقي لا في حلول كتير غير الطلاق وخلوا الانفصال في آخر محطة ومش لازم ننزل في أول محطة

وأضاف: أنا بقولكوا فكوا كل البلوكات وحاولوا بدل المرة مية، يا شيخة دي أحلى حاجه لحظات السعادة والحب بعد الخناق وبنبوس رأس بعض ونتصافى.

رضوى الشربيني لـ سعيد جميل: أنا هموتك

وقام بنشر الفيديو عبر حسابه بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك وكتب صوت الرجالة لازم يوصل لترد رضوى عليه قائلة: ده أنا هموتك وليلتك مش هتعدي.

رضوى الشربيني وسعيد جميل

رضوى الشربيني تُعلق على عودة شيرين لـ حسام حبيب

وكانت رضوى الشربيني علقت على عودة شيرين عبد الوهاب لـ حسام حبيب وقالت رضوى خلال برنامجها هي وبس الذي يُعرض عبر قناة سي بي سي سفرة: تعليق رضوى الشربيني على رجوع شيرين عبد الوهاب لحسام حبيب، إزاي تقولوا على شيرين عبد الوهاب معندهاش كرامة، ودافعت عن حسام حبيب.. حد يقولي غلط في ايه؟.. أخو شيرين هو اللي قال تصريحات مش كويسة في حق أخته، وكان في حد من مصلحته أن تكون نفسية شيرين مش كويسة.

وقالت: أحنا مالنا مترجعلوا لبعض اللي بيشيل قربة مخرومة بتخر على دماغه أحنا أيه مشكلتنا أن شيرين وحسام يسيبوا أو يرجعوا لبعض.

ووجهت لها رسالة قائلة بأن ما أحدث هذه الضحة لأنها إنسانة غير عادية، وبعض السيدات قاموا بأخذ كلامها كقدوة لهم، متابعة: أى واحدة مش قريبة منك هتقول أنك ست بلا كرامة بعد هجومك من قبل بشكل عنيف على حسام حبيب
 

تابع موقع تحيا مصر علي