عاجل
الخميس 28 مارس 2024 الموافق 18 رمضان 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

سعيد جميل يفوز بجائزة أفضل مقدم برامج توك شو ببرنامجه أنا سعيد

سعيد جميل _ ارشيفية
سعيد جميل _ ارشيفية

فاز الإعلامي سعيد جميل، بجائزة أفضل مقدم برامج توك شو برنامجه أنا سعيد، وذلك من مهرجان الإعلاميين التابعة للهيئة العامة للإعلام لعام 2022.

تحيا مصر يرصد فوز سعيد جميل بجائزة أفضل مقدم برامج توك شو برنامجه أنا سعيد. 

سعيد جميل يعرب عن سعادته بفوزه بجائزة أفضل مقدم برامج توك شو

وكتب الإعلامي سعيد جميل عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: وما توفيقي إلا بالله.. جائزة أفضل مقدم برامج توك شو في مهرجان الإعلاميين والتابع الهيئة الوطنية للاعلام، وتكريم برنامجي كأفضل برنامج توك شو لعام 2022.

ياسمين الخطيب ببرنامج أنا سعيد

حلت الفنانة والإعلامية ياسمين الخطيب، ضيفة على برنامج أنا سعيد مع  الإعلامي سعيد جميل، المذاع عبر شاشة القاهرة والناس، حيث كشفت خلال لقائها العديد من الأسرار حول حياتها الشخصية.

وكشفت الإعلامية ياسمين الخطيب عدد زيجاتها، قائلة: "تزوجت 4 مرات ودي حاجات مش بتستخبى"، إضافت:  "أنا عمري ما قابلت راجل مخه كبير ويقدر يحتويني ويفهمني وأنا هقف جنب جوزي لو محتاج فلوس وممكن أفضل معاه لحد ما أبيع كليتي وأضحي بفلوسي كلها ليه".

وأجابت ياسمين الخطيب عن سؤال ماذا ستفعل حال قيام صديقتها بعمل "love" على تعليقات زوجها على الفيسبوك: "هعلي عليهم وأعملها أنا كمان love أو أجيبها من شعرها وأقولها بتعملي كدا ليه وهحس أن فيه حاجة مش تمام"، تابعت: "لو جوزي خاني وعاد معتذرًا مش هرجعله، ومش بسامح في الخيانة ولو راجل متجوز حبني ومش سعيد في حياته هديله فرصة إنه هو يطلق مراته".

قالت ياسمين الخطيب: عمري ما أدخل في علاقة مع حد مرتبط.. أنا زي الفريك محبش شريك.. فتى أحلامي لازم يكون راجل وواثق في نفسه.. أنا عمري ما قابلت راجل مخه كبير ويقدر يحتويني ويفهمني.. الست أما بتلبس فستان حلو وتحط روج وتخرج بتبقى سعيدة.. لو واحدة بتحاول تشقط جوزي من على فيسبوك هجبها من شعرها.

وأضافت الخطيب: أي حد أنا سيبته وكنت مش سعيدة معاه.. أي حد هيجي بعده بعتبره سيد سيده.. لو جوزي خاني وعاد معتذرًا مش هرجعله، ومش بسامح في الخيانة.. لو واحد متجوز وبيحبني ومش سعيد في حياته هديله فرصة إنه هو يطلق مراته.. هقف جنب جوزي لو محتاج فلوس.. وممكن أفضل معاه لحد ما أبيع كليتي وأضحي بفلوسي كلها ليه.. الرجالة دايما بتحلى في عنين مرات صحبه وخطيبة صحبه وبيكون مستكترها عليه.. كل الرجالة معندهمش مشاعر

تابع موقع تحيا مصر علي