عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بالترتر.. إطلالة عمر كمال في حفله بـ أسبانيا تثير سخرية الجمهور

عمر كمال
عمر كمال

شارك مطرب المهرجانات الشعبية عمر كمال صور من حفله الأخير في أسبانيا، الذي أقامه أمس الاثنين الموافق 28 من شهر نوفمبر.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير إطلالة عمر كمال في حفل بـ اسبانيا

عمر كمال في أسبانيا

وظهر عمر كمال في الصور التي شاركها عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام بـ إطلالة سوداء، وكان اللافت للنظر الترتر الذي ملئ الجاكت الخاص به، والذي نال على سخرية عدد كبير من متابعيه وجمهوره.

أخر أعمال عمر كمال 

من ناحية أخرى، يعد أخر أعمال عمر كمال الغنائية، أغنية “سهرانين”، والتي حققت نجاحات ساحقة بعد طرحها على موقع الفيديوهات الشهير “يوتيوب”، وتخطت الملايين مشاهدات.

كلمات أغنية سهرانين

وأتت كلمات أغنية سهرانين على هذا النحو: بقى ده إسمه كلام بقى حد يسيب القعدة الحلوة دي ويقول سلام بقى ده إسمه كلام ده احنا ما صدقنا نشوف بعض تقوم نمشي قوام ده السهرة يا دوب لسه بتبدأ والجو يا روحي عليه يخلي اللي مانمش بقاله أسبوع يسهر ما ينام تمشي تروح فين خلينا سهرانين ده الجو جميل والناس كلها صاحيين مستعجل ليه، هو احنا ورانا إيه ده الليل لسه في أوله، أوله والناس كلها صاحيين تمشي تروح فين خلينا سهرانين ده الجو جميل والناس كلها صاحيين آه مستعجل ليه، هو احنا ورانا إيه ده الليل لسه في أوله، أوله والناس كلها صاحيين لالا، لالالا مبسوطين ومفرفشين ومزاجنا مية فل ورايقين تمشي ليه ورانا إيه مع بعضنا متونسين؟ مبسوطين ومفرفشين ومزاجنا مية فل ورايقين تمشي ليه طب ورانا إيه مع بعضنا متونسين؟ ولا أشغل لك حبيبتك تنسجم وتروق معاها من زمان مزجانجي عارفك بتعشق الست وغناها يلا نعيش في عيون الليل يلا نعيش في عيون الليل ونقول للشمس تعالي، تعالي يا شمس تعالي بعد سنة، مش قبل سنة تمشي تروح فين خلينا سهرانين ده الجو جميل والناس كلها صاحيين مستعجل ليه، هو احنا ورانا إيه ده الليل لسه في أوله، أوله والناس كلها صاحيين تمشي تروح فين خلينا سهرانين ده الجو جميل والناس كلها صاحيين آه مستعجل ليه، هو احنا ورانا إيه ده الليل لسه في أوله، أوله والناس كلها صاحيين.

تابع موقع تحيا مصر علي