عاجل
السبت 18 مايو 2024 الموافق 10 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

حسن الرداد عن مفاجأة ايمي بحضورعرض فيلمه: تبان انها بتدعمني بس هي كانت بتعمل عليا كابسة

حسن الرداد وايمي
حسن الرداد وايمي سمير غانم

تحدث الفنان حسن الرداد خلال حلوله ضيفا على برنامج “صاحبة السعادة”، التي تقدمه الإعلامية اسعاد يونس عبر قناة Dmc، عن مفاجأة ايمي سمير غانم له في العرض الخاص لـ فيلمه تحت تهديد السلاح في جدة.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير كواليس مفاجأة ايمي سمير غانم لـ حسن الرداد في جدة

حسن الرداد عن مفاجأة ايمي سمير غانم له في جدة: كانت كابسة عالمية خارج الحدود الإقليمية

قال حسن الرداد: كان كابسة عالمية خارج الحدود الاقليمية.

وتابع: أنا وايمي كنا في دبي بنعمل افتتاح لفيلم “تحت تهديد السلاح”، ومعايا اختي ومحمد السبكي وكل الكاست بتاع الفيلم وخلصت وكنت مسافر كذا بلد فـ ايمي قالت انها هتسافر مصر وهو يروح باقي السفريات، فسافرت الرياض وروحت جدة، واليوم اللي كنت هفتتح فيه الفيلم هناك كانت ايمي هترجع مصر، وكنت بتابعها ديما على التليفون.

حسن الرداد عن مفاجأة ايمي سمير غانم له:  الموضوع كان يبان انها جاية تدعمني بس هي كانت جاية تعمل كابسة

وأضاف: نزلت روحت السينما وقعدت اصور مع الناس ولقيت حد بيقول حسن وواحد لابسة ماسك ورافعة ايديها وهي شخصية بيجلها بانك من الزحمة فكانت مفاجأة بالنسبالي حلوة، واما دخلت جوة قالت للناس انا عايزة كل واحد تعمل زيي وتطب على جوزها، الموضوع كان يبان انها جاية تدعمني بس هي كانت جاية تعمل كابسة.

حسن الرداد يكشف مفاجأة ايمي سمير غانم له

وكان قد شارك حسن الرداد فيديو لـ مفاجأة ايمي سمير غانم له بالحضور العرض الخاص لـ فيلمه “تحت تهديد السلاح” في جدة، وكتب: احلى مفاحاه فى الدنيا، كنت فى العرض الخاص لفيلم تحت تهديدالسلاح السلاح فى جدة و ايمى كانت فى دبى و راجعة مصر و فى وسط ما انا بتصور مع الناس الجميله جت واحدة وسط الزحمة تتصور معايا و وشها كله متغطى و طبعا عرفتها من عينيها على طول.. جت تحضر العرض الخاص فى جدة و تعملى مفاجاه.. بحبك للأبد.

فيلم تحت تهديد السلاح من بطولة حسن الرداد، شيرين رضا، عمرو عبد الجليل، مى عمر، بيومي فؤاد، عباس أبو الحسن، هلا السعيد، جورى بكر، أحمد بدير، وعدد آخر من الفنانين.

تابع موقع تحيا مصر علي