عاجل
الأربعاء 15 مايو 2024 الموافق 07 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

إنجي المقدم تكشف تفاصيل رحلتها في بالي: رجلي كانت بتترعش وقلبي كان قرب يخرج برايا

إنجي المقدم
إنجي المقدم

كشفت الفنانة إنجي المقدم عن تفاصيل رحلتها في بالي، وخصوصا تجربة التأرجح في الهواء وسط الغابات، وذلك من خلال منشور لها عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل تجربة إنجي المقدم في بالي

تجربة إنجي المقدم في بالي

حيث نشرت إنجي المقدم مقطع فيديو لها وهي تتأرجح في الهواء، وعلقت عليه قائلة: "من أكبر المخاوف اللي كانت عندي ومن أكتر التحديات اللي اشتغلت على نفسي فيها في الرحلة دي.. كانت الخوف من الأماكن العالية والمرتفعات.. كان تحدي صعب بس واجهت نفسي بيه وحاولت أكون شجاعة وأتغلب عليه".

وتابعت: "طبعا مش قادرة أوصف لكم حالتي من جوا كانت عاملة إزاى في الأول.. حرفيا رجلي كانت بتترعش وقلبي كان قرب يخرج برايا.. بس الحقيقة كانت متعة لم ولن تضاهيها متعة لما واجهت خوفي وأتغلبت عليه وسبت نفسي خالص".

وأضافت: "وحلقت في الفضاء وطرت لفووووق .. إحساس بالحرية والانطلاق والشجاعة والقوة وفوق كل ده وده التسليم التام.. كنت حقيقى فخورة بنفسي.. وللحديث عن الرحلة بقية".

تصريحات الفنانة إنجي المقدم عن فيلم كاملة

وفي وقت سابق، كشفت الفنانة إنجي المقدم عن تفاصيل فيمها الجديد الذي يحمل اسم كاملة، وذلك خلال تواجدها في افتتاح الدورة الـ 44 من مهرجان القاهرة السينمائي.

وقال إنجي خلال استضافتها في قناة دي أم سي: كاملة أول فيلم من بطولتي، وهو مسئولية كبيرة جدًا وهيتعرض في مهرجان البحر الأحمر السينمائي في أول أسبوع من ديسمبر.

وتابعت: الفيلم يتناول مواضيع مهمة وحساسة، ومنها الختان والتحرش ووصول السيدة لسن الأربعين بدون زواج، والضغوط التي تتعرض لها من المجتمع والأسرة.

إنجي المقدم: “اللوك عند الرجالة سهل.. أما الست بتاخد 6 أو 5 ساعات في المناسبة”

ومن ناحية أخرى، أثارت إنجي المقدم الجدل يتصريحتها عن ملابس المرأة والرجل، فقالت: “ربنا بيحبكم كرجالة.. عشان اللوك عندنا كستات متعب جدا.. ولو في مقابلة أو مناسبة ممكن أجهز نفسي في 5 أو 6 ساعات.. يومي بيروح، أحترم جرأة نجوم هوليود وإطلالاتهم لكن أنا مش جريئة زيهم ونفسي أعمل إطلالات زيهم.. بيبقى فيه أفكار.. ولما يبقى عندي وقت التنفيذ برجع.. إحنا بنحقد على الرجالة في حاجات كتير منها دي”.

تابع موقع تحيا مصر علي