عاجل
الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

20 يناير.. عمرو دياب يحيي حفلًا غنائيًا في عمان

عمرو دياب
عمرو دياب

يستعد الهضبة عمرو دياب لـ إحياء حفل غنائي جديد في يوم 20 من شهر يناير، وذلك في دولة عمان في dunes beach club jebel sifh.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تفاصيل حفل عمرو دياب في عمان

عمرو دياب في عمان

وروج عمرو دياب لـ حفله في عمان من خلال حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، اذ نشر بوستر الحفل معربا عن حماسه الشديد لمقابلة جمهوره العماني.

بوستر حفل عمرو دياب في عمان

سينجل.. أحدث أعمال عمرو دياب الغنائية

من ناحية أخرى، استقبل الهضبة عمرو دياب العام الجديد بـ أغنية “سينجل”، التي حققت مشاهدات عريمة عبر موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، وتصدرت تريند الأكثر استماعا على أنغامي بعد ساعة واحدة من طرحها، وهي من كلمات بهاء الدين محمد، وألحان عزيز الشافعي، وتوزيع وسام عبد المنعم، ميكس ماستر أمين محروس.

كلمات أغنية سينجل لـ عمرو دياب

وجاءت كلمات أغنية سينجل: بعلن في النبأ العاجل ان انا دلوقتي بقيت سينجل سينجل هاي هاي يا سناجل قلتلكوا انا هاجي وجيت سابقني وحصلتكوا احساس تاني يا بختكوا مش كنتوا تقولوا ده يادوب من يوم بس حسدتكوا وموبايلي مرنش رن ارتحت خلاص من الزن وهخلص انا علي قلبي لو قال مشتاق او حن، دونيتي فجاءة بتحلو حريه وماليه الجو وبقول في خيالي لناس باركولي وعقبال عندكوا لو كنت اعرف من الاول ان حياتي هتتحول فجاءة من النار للجنه ماكنش التفكير هيطول برجع تاني لنفسي بعمل كل اللي ف نفسي ولا حد اعمله حساب ولا هحبه اكتر من نفسي وموبايلي مرنش رن ارتحت خلاص من الزن وهخلص انا علي قلبي لو قال مشتاق او حن اتاريكو مش شايلين هم والنكد اتزاح واتلم وصدقتوا ع رايكو راحه اعصابنا اهم حاجه غريبه لاحظتها وانا برده اتعلمتها بيقولو علطول للسينجل احسن حاجه عملتها.

واحتفل بهاء الدين محمد بـ نجاح أغنيته الجديدة سينجل من خلال حسابه الرسمي بموقع فيسبوك، اذ كتب: هاى هاى يا سناجل  الحمدلله فى أقل من ساعة الأغنية تريند.

تابع موقع تحيا مصر علي